میهن صنعت :

شرایط استفاده از شیشه دودی در خودروها چیست؟

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از برخورد با خودروهای دارای شیشه دودی خبر داد و گفت: پلیس برابر قانون با خودروهای دارای شیشه دودی که داخل خودرو قابل رویت نباشد، برخورد می کند.


به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، سرهنگ جمال بذرافشان اظهار داشت: همزمان با فصل تابستان و گرمای هوا استفاده از شیشه های دودی افزایش می یابد. پلیس براساس قانون با خودروهایی که پس از دودی کردن شیشه داخل آنها مشخص نباشد و ماموران نتوانند داخل آن را مشاهده کنند برخورد کرده و علاوه بر اعمال قانون باید شیشه اصلاح شود.
وی ادامه داد: مصادیق این شیشه ها مشخص شده است و مالک هر خودرویی که دارای این شیشه ها باشد می تواند مصداقها را روی خودروی خود بررسی کند. براساس قانون استفاده از این شیشه ها در صورتی که داخل خودرو مشخص باشد، منعی ندارد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه از امروز طرح کنترل الکترونیکی خط اضطرار تونلهای توحید و رسالت اجرا می شود، گفت: تردد در خط اضطرار برای خودروهای شخصی ممنوع بوده و تنها خودروهای امدادی اجازه تردد در این لاین را دارند. ضمن اینکه تردد موتور سیکلت، کامیون و اتوبوس در تونلهای شهری ممنوع بوده و مختلفان 50 هزار تومان جریمه می شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1559
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه