صادرات 10 میلیون دلاری ایساکو در سال تولید ملی

شرکت ایساکو به منظور گسترش بازارهای صادراتی در سال تولید ملی، 10 میلیون دلار قطعات یدكی خودرو صادر می‌کند.

 گزارش «ميهن صنعت»، بهنام افخم مدیر صادرات خدمات پس از فروش ایران‌‌خودرو (ایساكو) با بیان این مطلب گفت: صادرات قطعات و خدمات به فراسوی مرزها از مهمترین فعالیت‌های صادراتی شر کت است که باعث ارز آوری برای اقتصاد ملی کشور می‌شود.
افخم افزود: دامنه فعالیت صادرات شركت ایساكو در چهار بخش فروش قطعه، ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش، آموزش و فروش تجهیزات است و 140 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو در 27 کشور خارجی فعال و به 200 هزار دستگاه خودرو خدمات ارائه می‌کنند.
وی در خصوص نحوه آموزش نمایندگی‌های خدماتی دایر در بازار های هدف، گفت: از سال 85 تا كنون نزدیك به 11 هزار نفر ساعت، آموزش به كارشناسان فنی این كشورها داده شده است.
افخم تاکید کرد: این آموزش ها از دو طریق انجام می‌شود؛ آموزش در داخل ایساكو و آموزش در محل، اخیرا نیز امكان آموزش مجازی و الكترونیكی به مدیران و پرسنل و نمایندگی‌ های خارج از كشور ایران‌خودرو فراهم شده است.
وی در پایان گفت: شركت ایساكو از سال 84 فرآیند صادرات را آغاز و تا انتهای سال 1390، بالغ بر 27 میلیون دلار به كشورهای هدف گروه صنعتی ایران خودرو قطعات یدكی صادر كرده است كه بیشترین حوزه فعالیت، كشورهای خاورمیانه عربی و CIS بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=745
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه