میهن صنعت :

صنعت بسته بندی كشور ظرفیت های نهفته ای دارد

صنعت بسته بندی كشورمان دارای ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه بسیاری است كه باید هر چه بیشتر و بهتر شكوفا شود.

مشاور مدیركل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صنعت بسته بندی كشورمان دارای ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه بسیاری است كه باید هر چه بیشتر و بهتر شكوفا شود. ‘غلامرضا شجاع’ در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی استان قم گفت: صنعت بسته بندی قطعا یكی از مهمترین مكمل ها در صنایع تولیدی، صادرات و عرصه چاپ و نشر است و باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد.
وی با بیان اینكه رشد وشكوفایی صنعت بسته بندی در كشور، ایجاد بیش از580 نوع شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال دارد، خاطرنشان كرد: در برگزاری نمایشگاه های این چنین باید نسبت به بررسی و رفع مشكلات واحدهای چاپ، بسته بندی و تبلیغاتی اهتمام ویژه داشته باشیم.
مشاور امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشكیل شورای سیاستگذاری چاپ و نشر كشور در این وزارتخانه خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف بلندمدت و دستیابی به جایگاه شایسته صنعت چاپ و نشر در كشورمان باید نگاه صادراتی در این عرصه را تقویت نماییم.
وی در پایان بر ضرورت بازاریابی هدفمند در صنعت چاپ و بسته بندی تاكید كرد و گفت: امیدواریم با برگزاری نمایشگاههای توانمند بتوانیم شاهد گام های مثبت و موثر در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر و جهش علمی در میان فعالان و تلاشگران این عرصه باشیم.
دومین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی استان قم از 16 خردادماه به مدت 3 روز با حضور جمعی از ناشران و فعالان این عرصه از سراسر كشورمان در 39 غرفه در محل دائمی نمایشگاههای استان راه اندازی شده و در دو نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه مندان می باشد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه