از 30 فروردين :

عرضه بنزین آزاد بدون كارت سوخت متوقف شد!

ميهن صنعت : جایگاه‌داران عرضه‌كننده سوخت امكان عرضه بنزین آزاد بدون كارت سوخت را ندارند.

به گزارش «ميهن صنعت »، از چهارشنبه هفته گذشته (30 فروردین‌ماه) صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه‌ سوخت شكل گرفت كه علت آن تحویل ندادن بنزین آزاد بدون كارت سوخت بود.
در همین زمینه بیژن حاج محمدرضا  به ایسنا گفت: از 30 فروردین‌ماه كلیه‌ كارت‌های جایگاه‌داران كه برای عرضه‌ بنزین آزاد به خودروهای بدون كارت سوخت مورد استفاده قرار می گرفت، از طرف شركت ملی پالایش و پخش باطل شد كه به همین علت عرضه‌ بنزین آزاد با كمی اختلال مواجه شد.
رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه‌ سوخت در مورد دلیل باطل‌شدن كارت سوخت جایگاه‌داران توضیح داد: شركت ملی پالایش و پخش به جایگاه‌داران اعلام كرد كه برای ارتقاء امنیت این كارت‌ها، باید رمز آنها تغییر كند، به همین دلیل كارت سوخت جایگاهداران سوزانده شده و قرار است در مركز تولید كارت‌های سوخت در شیراز دوباره تولید و در اختیار جایگاه‌داران قرار گیرد.
وی این موضوع كه جایگاه‌داران به دلیل مشكلات خود با شركت ملی پالایش و پخش از دادن بنزین آزاد خودداری می‌كنند را رد كرد و افزود: طبق دستورالعمل این شركت در حال حاضر امكان عرضه‌ بنزین آزاد با كارت سوخت میسر نیست.
رییس انجمن جایگاه‌داران عرضه‌ سوخت در پاسخ به این سوال كه چه زمانی بنزین آزاد با كارت جایگاه‌داران دوباره عرضه خواهد شد، یادآور شد: این موضوع بستگی به شتاب شركت ملی پالایش و پخش در تحویل كارت‌های سوخت مورد نظر به جایگاه‌داران دارد.
حاج محمدرضا در پاسخ به این سوال هم كه در حال حاضر خودروهایی كه به دلایل مختلف فاقد كارت سوخت هستند باید چگونه سوخت مورد نظر خود را تامین كنند، اظهار كرد: این افراد باید مدتی صبر كنند.
البته به گفته‌ وی تعداد بسیار كمی از جایگاه‌داران در حال حاضر كارت سوخت دارند، اما باید گشت و آنها را پیدا كرد!

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=610
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه