عرضه خدمات سایپا با توجه به شرایط جوی هر منطقه

ميهن صنعت : مهندس نعمت الله پوستین در دیدار با مشتریان و نمایندگی های مجاز سایپا در استان جنوبی کشورگفت : خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با توجه به شرایط جغرافیایی هر منطقه خواهد بود .


به گزارش « ميهن صنعت » به نقل از سايپا نيوز ، مهندس نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا دردیدار با مشتریان و نمایندگی های مجاز سایپا در استان های هرمزگان ،فارس ، کرمان ، بوشهر و کهکلویه و بویر احمد در استان هرمزگان گفت : خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با توجه نیازمشتریان و شرایط جغرافیایی مناطق خواهد بود .

وی ادامه داد : ایران از جمله کشورهایی است که بواسطه وجود شرایط جوی متفاوت دارای سلایق متنوع مشتریان در نقاط مختلف بوده کشور بوده  و شرکت سایپا نیز با توجه به خواست و نیاز و شرایط جغرافیایی هر منطقه ،خدمات پس از فروش  محصولات خود را به مشتریان عرضه می کند .

نعمت الله پوستین دوز در این دیدار علاوه بر دیدار با نمایندگی های مجاز سایپا در استان های هرمزگان ،بوشهر ،فارس ،کرمان و کهکلویه و بویر احمد ضمن نظارت مستقیم بر فرایندهای تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش خودروها، از نزدیک با مشتریان به گفت و گو پرداخت.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1001
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه