عرضه محصولات ایران خودرو با تکنولوژی جدید رهیاب

برای نخستین بار و بطور رایگان محصولات ایران خودرو در اردیبهشت ماه سال جاری با رهیاب (GPS ) عرضه می شود .

  

به گزارش ميهن صنعت به نقل از خبرخودرو براساس دیدگاه بازار های نوین ایران خودرو که هرماه محصولات تولیدی بر اساس یک هدیه ویژه به بازار عرضه می شوند در اردیبهشت ماه سال جاری نیزخودرو های گروه پژووسمند بصورت نقد واقساط همراه با هدیه ویژه رهیاب (GPS) به بازار خودرو عرضه می شود . این رهباب فقط در فروش اردیبهشت ماه سال جاری ایران خودرو قابل عرضه است .  

بر اساس این گزارش ، رهیاب اهدایی ایران خودرو از قابلیت های متنوعی برخوردار است که مهمترین آن امکان جستجو در معابر وامکان بیش از 160 شهر وجاده کشور است. همچنین دارای بیش از 70 لایه اطلاعاتی  اماکن است.این در حالی است که این رهیاب به اینترنت کشور نیز متصل می شود.

دراین گزار ش آمده است در فروش اردیبهشت ماه ایران خودرو از گروه سمند ؛ سورن ELX با موتور EF7  بنزینی ، سمند ال ایکس EF7  پایه گاز سوز ،سمند مولتی پلکس وسمند SE بصورت نقد واقساط در بازار توزیع می شوند.

همچنین از گروه پژو پارس نیز پژو پارس سال ،اتوماتیک ،ELX وسفارشی بصورت نقد واقساط به بازار می آیند.

بر اساس این گزارش پژو 405 نیز در مدل های SLX  با موتور TU5  ،405 بنزینی GLX و دوگانه سوز با شرایط نقد واقساط به بازار می آیند . 

گفتنی است تندر90 ،206 تیپ 2 ،206 صندوقدار مدل V8  ودوگانه سوز تنها خودرو هایی هستند که شرایط اقساط ندارند وبصورت نقد به بازار عرضه می شوند.

شایان ذکر است رهیاب اهدایی ایران خودرو پس از خرید محصولات یادشده  به آدرس مشتریان ارسال می شود.
 

 
 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=824
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه