جشنواره تجربه پریمیوم پرشیا خودرو ارائه می کند؛

فروش اقساطی ب ام و و ارائه خدمات تیونیگ با تخفیف ویژه

شرکت پرشیا خودرو (تنها نماینده رسمی ب ام و در ایران) از فروش اقساطی ب ام و و ارائه خدمات تیونیگ با تخفیف ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت پرشیا خودرو در جریان جشنواره تجربه پریمیوم به فروش اقساطی ب ام و و مینی و خدمات تیونینگ شامل کاور و سرامیک با تخفیف اقدام کرده است.

علاقه مندان می توانند با پرداخت 30 تا 60 درصد از مبلغ کل و بازپرداخت یک تا سه ساله انواع محصولات صفر و کار کرده ب ام و را از 25 الی 30 مهرماه خریداری کنید. این شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان اعلام کرده که بررسی و تایید خودروهای کارکرده ب ام و توسط کارشناسان و متخصصان پرشیا خودرو انجام خواهد شد. از طرفی دیگر مشتریان با خرید خودروهای کارکرده ب ام و در جریان این جشنواره می توانند گارانتی معتبر دریافت کنند.

فروش اقساطی ب ام و و ارائه خدمات تیونیگ با تخفیف ویژه

مشتریان علاوه بر امکان خرید اقساطی محصولات ب ام و و مینی در جشنواره تجربه پریمیوم پرشیا خودرو با خرید هر مدل، پک 24 عددی اکتان بوستر و یک عدد کپسول آتش نشانی هدیه می گیرند.

پرشیا خودرو برای مالکان خودروهای ب ام و مینی نیز امکاناتی در این جشنواره در نظر گرفته است که دارندگان محصولات ب ام و در طول مدت این فستیوال می توانند به تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو مراجعه کرده و آپشن های نرم افزاری خودرو خود را با 30 درصد تخفیف فعال سازی و بروزرسانی کنند.

فروش اقساطی ب ام و و ارائه خدمات تیونیگ با تخفیف ویژه

تخفیف 5 درصدی برای خرید قطعات ووچر از کانتر تعمیرگاه مرکزی و پذیرش در تعمیرگاه مرکزی در طول مدت این جشنواره نیز در نظر گرفته شده است. برای خرید های تا ۵ عدد اکتان پرشیا ساین 10 درصد، خریدهای 10 عدد به بالا 20 درصد، 20 عدد به بالا با 30 درصد تخفیف ارائه می شود و در بخش خرید مکمل بنزین، خریداران می توانند تخفیف 35 درصدی دریافت کنند.

ارائه 10 درصد تخفیف کاور و سرامیک در بخش تیونینگ و محصولات اشنایدزر نظیر رینگ وکیت اگزوز تا 20 درصد تخفیف بخشی دیگر از امکانات جذاب جشنواره تجربه پریمیوم تلقی می شود. علاوه بر این، علاقه مندان به خودروهای کلاسیک می توانند مدل های بازسازی شده و مورد تایید کارشناسان پرشیا خودرو را خریداری کنند.

فروش اقساطی ب ام و و ارائه خدمات تیونیگ با تخفیف ویژه

امکانات جشنواره تجربه پریمیوم پرشیا خودرو تنها به اینجا ختم نمی شود و از دیگر آپشن های آن می توان از گارانتی (30 درصد) BSI (30درصد)، اکسسوری و لایف استایل (30درصد)، روغن (10درصد) و در بخش امداد و خدمات ایاب و ذهاب سرویس در محل (Home service) به صورت رایگان و حمل خودرو با خودروبرهای مسقف با 30 درصد تخفیف نام برد.

فروش اقساطی ب ام و و ارائه خدمات تیونیگ با تخفیف ویژه

این جشنواره از 250 الی 30مهر در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در شهرهای شیراز، اهواز، ساری، مشهد، زنجان و کرمان، از ساعت 10 الی 18 برگزار می شود که در روز آخر به بازدیدکنندگان هدایایی به قید قرعه ارائه می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=231260
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه