در سال1390 رخ داد:

فروش محصولات سنگین زامیاد 2برابر شد

ميهن صنعت : در سال گذشته موفق به فروش حدود یک هزار و 600دستگاه انواع خودروی سنگین شدیم كه نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

به گزارش «ميهن صنعت» به نقل از موج، حمید تركی مدیر تحقیقات بازار و برنامه ریزی فروش شركت زامیاد با بیان این مطلب گفت: با وجود مشكلات متعددی كه در مسیر این شركت قرار داشت حدود 55هزار خودرو سبك نیز در شركت زامیاد تولید شد كه می توانست در صورت عدم وجود برخی موانع به 100هزار دستگاه برسد.
وی از برنامه ریزی برای تحقق سه محور تداوم روند رو به رشد تولید و فروش محصولات سنگین، ارتقا و توسعه فروش محصولات سبك جاری و توسعه سبد محصولی در سال1391 به عنوان برنامه های زامیاد نام برد.
ترکی در خصوص تولید اتوبوس در سال زامیاد نیز تصریح کرد: ما برای تولید اتوبوس آمادگی كامل داریم و در این زمینه نیز به تعهدات قراردادهای قبلی كاملا عمل كرده ایم و تولید این محصول در صورت عقد قرارداد در سال جاری امكان پذیر خواهد بود.
این مقام مسئول در شرکت زامیاد، از وجود دو طرح جدید برای ارائه محصول وانت نیسان خبر داد و گفت: این طرح ها بر روی پلت فرم فعلی و با بهینه سازی محصول و تغییر اتاق اجرایی خواهد شد.
وی همچنین از عرضه محصولات جدید توسط زامیاد در سال جاری خبر داد که نیازهای مشتریان در بخش های مختلفی از بازار را جوابگو خواهد بود.
ترکی در خصوص وضع تولید و عرضه شوکای دو دیفرانسیل که حدود دو سال پیش رونمایی شده است، گفت: این محصول به تولید آزمایشی رسید و با بررسی میزان تقاضای بازار برنامه تولید و عرضه آن مشخص خواهد شد.
مدیر تحقیقات بازار و برنامه ریزی فروش شركت زامیاد در پایان برنامه تولید سالجاری این شرکت را حدود 75 هزار دستگاه انواع خودرو تجاری سبک و سنگین اعلام کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=664
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه