لپ‌تاپ قدرتمند 1900 دلاری برای بازی!

به تازگی لپ تاپ قدرتمندی روانه بازار شده که مجهز به پردازنده های Ivy Bridge و تازه ترین کارت گرافیک شرکت Nvidia بوده و به قیمت 1900 دلار به فروش می رسد.

 فارس: به تازگی لپ تاپ قدرتمندی روانه بازار شده که مجهز به پردازنده های Ivy Bridge و تازه ترین کارت گرافیک شرکت Nvidia بوده و به قیمت 1900 دلار به فروش می رسد.

به گزارش سی نت، لپ تاپ Series 7 Gamer یک لپ تاپ 17.3 اینچی است که حدود شش کیلوگرم وزن دارد و  البته این وزن بالا با توجه به سخت افزار پیچیده و گران قیمت آن طبیعی است.

سی پی یو 2.3 گیگاهرتزی این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل و از نوع Core i7-3610QM  است. همچنین در این لپ تاپ از کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 675M، حافظه ویدیوی DDR5 دوگیگابایتی، DDR3 RAM با ظرفیت 16 گیگابایت، 1.5 ترابایت حافظه هارد دیسک به همراه 8 گیگابایت حافظه ExpressCache، درایو بلو-ری و نمایشگری با دقت 1920 در 1080 پیکسل استفاده شده است.

طراحی این لپ تاپ همچنین به گونه ای انجام شده که دسترسی به صفحه کلید آن برای اجرای بازی های مختلف ساده باشد. همچنین بلندگوهای پیشرفته و ساب ووفر داخلی کیفیت صدای این محصول را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. پیش بینی می شود گرافیست های حرفه ای هم از این لپ تاپ به خوبی استقبال کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=807
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه