«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خداحافظی سلیمانی با جاده مخصوص/ محمدعلی تیموری سکاندار جدید گروه خودروسازی سایپا + رزومه

پس از گمانه زنی های فروان روز های گذشته بر سر تغییرات در سطوح بالای مدیریتی در صنعت خودروسازی کشور سرانجام ساعاتی پیش سید جواد سلیمانی طی نامه ای از کارکنان گروه خودروسازی سایپا خداحافظی کرد و در نهایت طی حکمی از سوی وزیر صمت، محمدعلی تیموری به عنوان مدیرعامل جدید نارنجی پوشان جاده مخصوص معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس از گمانی زنی های فراوان روزهای گذشته بر سر تغییر مدیرعاملان دو خودروسازی بزرگ کشور، سر انجام وزیر صمت طی حکمی محمدعلی تیموری به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

 

« محمدعلی تیموری » طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا معرفی شد تا پس از این سکان هدایت نارجی پوشان جاده مخصوص را بر عهده بگیرد. بر همین اساس سیدجواد سلیمانی که پیش از این مدیرعامل سایپا بود از جاده مخصوص خداحافظی کرد و در همین رابطه نامه خداحافظی سلیمانی نیز منتشر شد.

متن نامه به شرح ذیل است :

نامه خداحافظی سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا

نامه خداحافظی سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا

رزومه محمدعلی تیموری مدیرعامل جدید سایپا / محمدعلی تیموری کیست

اما محمد علی تیموری کیست و از رزومه مدیرعامل جدید سایپا چه می دانیم؟ در خصوص رزومه محمدعلی تیموری به عنوان مدیرعامل جدید سایپا باید گفت که وی دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA است. محمدعلی تیموری با جاده مخصوص غریبه نیست، وی سابقه حضور 25 ساله در دو گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو را داشته و سال ها تجربه کار در صنعت خودرو کشور را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

محمد علی تیموری در سال1375در شرکت ایران خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره وری فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از گزران مدت زمان حضور موفق خود در جایگاه پیشین، به سمت معاونت کیفیت مگا موتور منصوب شد و در ادامه تحت عنوان مدیر عامل یا هیأت مدیره درشرکتهای گروه سایپا، موتور سازی، گیربکس سازی، اکسل سازی و قطعه سازی، خدمات پس از فروش فعالیت خود را ادامه داد.

از جمله فعالیت های محمدعلی تیموری؛ مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا می توان به راه اندازی کارخانجات موتور و گیربکس و قطعات صادراتی با استانداردهای روز دنیا اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=237283
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه