مرد جوان: آن‌قدر‌ها هم كه فكر مي‌كردم همسرم «پاك» نبود!

زن جوان كه خود را عامل بدبختي آينده شوهرش مي‌دانست، در دادگاه خانواده اصرار به جدايي داشت، چون معتقد بود نمي‌تواند اعتيادش را كنار بگذارد، زيرا قبلا چندين بار سعي كرده اما نتيجه‌اي نگرفته است.


ایسنا: زن جوان كه خود را عامل بدبختي آينده شوهرش مي‌دانست، در دادگاه خانواده اصرار به جدايي داشت، چون معتقد بود نمي‌تواند اعتيادش را كنار بگذارد، زيرا قبلا چندين بار سعي كرده اما نتيجه‌اي نگرفته است.

 زوج جواني در دادگاه حاضر شدند و درخواست طلاق توافقي‌شان را به قاضي دادگاه ارائه كردند. در ابتدا مرد جوان كه 38 سال سن داشت، خطاب به قاضي گفت: همسرم را در ذهنم يك فرشته پاك تصورم مي‌كردم اما مدتي قبل متوجه شدم كه آنقدرها كه من فكر مي‌كردم پاك و معصوم نيست.

وي ادامه داد: در يك ميهماني با همسرم آشنا شدم و بعد از يك سال با موافقت خانواده‌ها به عقد يكديگر درآمديم و زندگي مشترك‌مان با هزاران اميد و آرزو شروع كرديم، حتي روزي فكرش را هم نمي‌كردم كه براي جدايي از همسرم به دادگاه بيايم.

مرد جوان با بيان اينكه «همسرم در حق من بسيار بد كرده است» گفت: همسرم اعتياد دارد و من اين موضوع را بعد از گذشت پنج ماه از زندگي‌مان فهميدم، باور كردن اين مساله براي من بسيار سخت بود، حتي زماني كه اين موضوع را متوجه شدم، يك هفته تمام بدون هدف در خيابان‌هاي تهران رانندگي مي‌كردم.

وي در حالي كه گريه مي‌كرد، بيان كرد: همسرم حاضر نيست اعتيادش را كنار بگذارد از او خواهش كردم تا با كمك يكديگر زندگي‌مان را دوباره بسازيم،‌ اما مي‌گويد كه نمي‌تواند و اصرار به جدايي دارد.

در ادامه جلسه دادگاه، زن جوان كه لبخند تلخي بر لب داشت، افزود: به دليل علاقه به همسرم خواهان اين جدايي هستم زيرا بارها تلاش كردم مواد مخدر را كنار بگذارم اما نتوانسته‌ام و اكنون نمي‌خواهم با قول‌هاي واهي خود، آينده همسرم را نابود كنم.

زن جوان كه 35 سال سن داشت، افزود: شوهر من حتي سيگار هم مصرف نمي‌كند، من لياقت چنين شوهري را ندارم و به خوبي مي‌دانم كه خانواده او نيز من را ديگر به عنوان عروس خانواده نخواهند پذيرفت. شوهرم نيز به جدايي رضايت دارد. هيچ ادعاي مالي نسبت به او ندارم فقط مي‌خواهم از او جدا شوم.

به گزارش ايسنا، در پايان دادگاه به دليل اصرار بيش از حد زن و موافقت همسرش، قاضي دادگاه حكم به جدايي اين زوج جوان كرد.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=809
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه