مرکز تماس با مشتریان سایپا راه اندازی شد

نخستین مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان با به‌کارگیری مدرن‌ترین فناوری‌ها توسط کارشناسان داخلی در گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد.


به گزارش ميهن صنعت به نقل از سایپانیوز، مرکز تماس یکپارچه گروه خودروسازی سایپا با ویژگی‌هایی مانند چندرسانه‌ای بودن جهت دریافت و ثبت و پیگیری کلیه امور مشتریان، پاسخ گویان آزموده و آموزش دیده جهت پاسخگویی به مشتریان، ایجاد دبیرخانه حرفه ای و جامع در سطح گروه جهت پیگیری و حل مشکلات مشتریان، طراحی و مهندسی فرایندسازی کلیه امور مشتریان جهت بالابردن کارایی، اثربخشی، و بازدهی پاسخگویان و به کارگیری مدرن ترین فناوری‌های سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه های اطلاعاتی و مخابراتی فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش حذف فرایندهای موازی، جلوگیری از تعدد پروندهای شکایتی در سطح گروه، جاری سازی مدیریت فرایند یکپارچه در سطح فرایند تجاری گروه، افزایش حس تعهد در میان سازمان و  کارکنان، یکپارچه سازی کانال‌های ارتباط با مشتریان و تسهیل فرآیندهای تجاری و ارتقای سوددهی از دستاوردهای این مرکز خواهد بود.

همچنین افزایش رضایت مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، ارتقا و تسهیل مجدد فرایندهای تجاری گروه، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، ارتقای کیفیت پاسخگویی به مشتریان، سهولت دسترسی مشتریان به شرکت‌های گروه از جمله ویژگی‌های مرکز تماس جامع و یکپارچه مشتریان ذکر شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1934
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه