معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه عنوان کرد:

مشتریان نگران تامین قطعات نباشند

معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه از افتتاح یکی دیگر از نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت آرین موتور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برای رفاه حال مشتریان صبح امروز یکی دیگر از نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت آرین موتور در کیلومتر ۹ جاده مخصوص با نام آرتان موتور آریایی کد ۱۷۲۰ افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم کریس وارد، معاونت اجرایی هلدینگ آرین سرمایه در جمع خبرنگاران گفت : همانطور که  می دانید صنعت خودرو روز های بسیار سختی را در ایران سپری می کند. در این شرایط ما نمی خواهیم مشتریان خودرا نگران کنیم و در بحث خدمات پس از فروش فعالیت جدی خواهیم داشت.
‎وی افزود : نکته قابل ذکر ارتباط قوی شرکت ما با میتسوبیشی ژاپن است . میتسوبیشی کاملا در جریان مسائل بازار ایران قرار دارد و از طریق شبکه خدمات پس از فروش و شبکه فروش تا حد توان شرکت آرین موتور را پشتیبانی خواهد کرد .
‎لازم به ذکر است که تیم و شرکت آرین موتور رابطه کاملا مستقیم با شرکت میتسوبیشی داشته که این مسئله به برگ برنده شرکت آرین موتور مبدل خواهد شد.
‎کریس وارد ادامه داد: شرکت آرین موتور با مدیران و مهندسان ارشد شرکت میتسوبیشی در ژاپن در ارتباط است و این موضوع سبب می شود تا در زمینه خدمات پس از فروش کوچکترین نگرانی نداشته باشیم.
‎وی گفت : درباره موضوع تامین قطعات یدکی خودرو ها در روز های اخیر نگرانی هایی به وجود آمده بود .بابت مشکلات به وجود آمده به علت قوانین بانک مرکزی در خصوص نقل و انتقالات مالی از مردم عذر خواهی می کنیم . امیدواریم با توجه به اینکه شرکت آرین موتور از هفته گذشته اقدام لازم برای تامین قطعات این خودرو ها را انجام داده است این مراحل طی شود و پس از مرحله ترخیص قطعات از گمرک کشور بتوانیم به خدماتی که در گذشته به مشتریان می دادیم برگردیم.
‎کریس وارد بیان کرد : اکنون شرکت آرین موتور در حال صحبت با شرکت میتسوبیشی جهت دریافت اسناد مدل های 2019 و انجام مراحل هومولوگیشن برای این مدل ها است که در صورت موفقیت، بازار ایران را با محصولات به روز و جذاب میتسوبیشی تغذیه خواهید کرد.
‎به عنوان مثال مجوز هومولوگیشن خودروی اکلیپس کراس به طور کامل دریافت شده و به زودی با آزاد شدن واردات خودرو شاهد حضور این مدل در کشور خواهیم بود.
‎وی در پایان با اشاره به افتتاح تعمیرگاه آرتان موتور آریایی گفت : من مجموعه های زیادی را دیده ام اما نکته ای که در این تعمیرگاه توجه من را جلب کرد، دقت زیاد به جزئیات بود که باعث شده این تعمیرگاه بالاترین سطح استانداردها را داشته باشد. مشخص است با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده شاهد آینده خوبی در این مجموعه خواهیم بود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=156629
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه