در یازدهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان؛

معرفی پادرا پلاس لانگ زامیاد در نمایشگاه خودرو کرمان

پادرا پلاس لانگ زامیاد به تازگی در نمایشگاه خودرو کرمان در دو مدل بنزین سوز و دوگانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  پادرا پلاس لانگ زامیاد به تازگی در نمایشگاه خودرو کرمان در دو مدل بنزین سوز و دوگانه رونمایی شد.

 یازدهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان از روز چهارشنبه 28 دی ماه 1401 کار خود را آغاز کرد و در جریان رویداد، بسیاری تولید کنندگان و برندهای خودروساز نظیر زامیاد با محصولات جدید خود ظاهر شدند. پادرا پلاس لانگ یکی از محصولات تازه وارد شرکت زامیاد است که به صورت تک کابین روانه بازار می شود.

همان طور که از نام پادرا پلاس لانگ مشخص است، طول شاسی این خودرو برای حمل بارهای حجیم و سبک افزایش پیدا کرده و از دیگر تغییرات آن می توان به بهبود پایداری خودرو به علت عدم تغییر GBW و افزایش حجم اتاق بار اشاره کرد.

جالب است بدانید که فاصله بین دو چرخ 355 میلی متر افزایش داشته و به ابعاد اتاق بار نیز نیم متر اضافه شده است. در نتیجه برای  استفاده با کاربری مسقف فلزی و یخچال دار مناسب است.

در زیر کاپوت این محصول تازه وارد زامیاد یک پیشرانه 2.5 لیتری با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتون متر قرار گرفته است.  این مدل در حال حاضر با ظرفیت باک 55 لیتر روانه بازار می شود اما در آینده انتظار می رود که با ظرفیت سوخت 80 لیتر روانه بازار شود.

پادرا پلاس لانگ زامیاد برای حمل نوشابه، زباله و خدمات شهری مناسب بوده و از دیگر کاربری های آن می توان از باری سه طرف باز شو، مسقف چادری، یخچال دار، مسقف فلزی و … نام برد. از طرفی این مدل قابلیت حمل دو تن بار را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=257354
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه