وقتی انگلیس به صحنه می آید؛

«من وتو»، عبدشاه را از پای درآورد!+ سند

مدیر شبکه او آی پی ان، که چندی پیش مدیریت و عوامل شبکه من و تو را تهدید به افشاگری درباره ماهیت شبکه شان کرده بود، علت تعطیلی شبکه اش را ورود انگلیس در این ماجرا دانست و گفت: « این انگلیس و عواملش همه کار از دستشان بر می آید.»

به گزارش  جام نیوز،اخیرا مهران عبد شاه مدیر "او آی پی ان" مدعی شد به دلیل افشاگری هایی که علیه شبکه من و تو و ارتباطات گسترده آن با دولت انگلیس داشته، عوامل آن کاری کرده اند که موقتا شبکه اش نتواند پخش ماهواره ای خود را ادامه دهد.
بر همین اساس مدیر شبکه "آی سی سی" با اشاره به خبر تعطیلی شبکه(Network closure) او آی پی ان که در جام نیوز منتشر شده بود، عبدشاه را به مصاحبه تلفنی در برنامه خودش دعوت کرد تا با طرح سوالاتی از ابهامات موجود در مورد ماهیت شبکه من وتو و حذف ناگهانی شبکه وی یعنی او آی پی ان پرده بردارد.
عبد شاه نیز در این مصاحبه مشکل در پخش شبکه او آی پی ان را کار حامی شبکه من و تو یعنی دولت انگلیس دانست واظهار داشت: «بله صحت دارد، چون معمولا این انگلیسی ها خیلی قدرت دارند و همه چیز زیر سر این انگلیسی هاست؛ این انگلیس و عواملش همه کار از دستشان بر می آید.»
گفتنی است با توجه به تغذیه مالی و فکری شبکه های ماهواره ای از سوی دولت های غربی و آمریکا، رقابت شدیدی برای دریافت بیشتر بودجه میان این شبکه ها شکل گرفته است که البته در این درگیری هر کدام که قوی تر است و پشتش به حمایت این قدرت ها گرم تر است غالب است. حال در این درگیری که میان شبکه او آی پی ان و شبکه من و تو پیش آمده است، شبکه من وتو- که بدلیل تاثیرگذاری بیشترش در راستای منافع انگلیس از حمایت بی دریغ این دولت برخوردار است- دست برتر را دارد و پاسخ عملی سخت این شبکه به شبکه او آی پی ان مهر تائیدی بر این مدعاست.
البته باید منتظر بود و دید عبد شاه که ابتدا شبکه من و تو را تهدید به افشاگری (Disclosure)کرده بود، اکنون که خروج شبکه اش از سپهر فعالیت های ماهواره ای را کار انگلیس و عوامل آن یعنی دست اندر کاران شبکه من و تو می داند، چیزی در چنته دارد تا علیه آنها رو کند؟ یا آنکه من وتوئی ها به کمک حامی خود، او را مجبور به سکوت و تسلیم می کنند؟
 
news.jamnews.ir/Images/News/Editor/file/abde%20sha.wmv

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=763
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه