موافقت با افزایش قیمت 4 خودرو

در هفته ای که گذشت کمیته خودرو افزایش قیمت 4 مدل خودروی ایرانی را مصوب کرد که بر این اساس، قیمت جدید سوزوکی و 3 کلاس مختلف پژو پارس مورد تائید قرار گرفت. این قیمت‌ها بنا به درخواست شرکت ایران‌خودرو در کمیته خودرو، به تصویب رسید و برای اجرا به نمایندگی‌ها

در هفته ای که گذشت کمیته خودرو افزایش قیمت 4 مدل خودروی ایرانی را مصوب کرد که بر این اساس، قیمت جدید سوزوکی و 3 کلاس مختلف پژو پارس مورد تائید قرار گرفت. این قیمت‌ها بنا به درخواست شرکت ایران‌خودرو در کمیته خودرو، به تصویب رسید و برای اجرا به نمایندگی‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ميهن صنعت  به نقل از مهر، بر این اساس، سوزوکی ویتارا اتوماتیک 2400 سی‌سی فول 58 میلیون و 274 هزار تومان، پژو پارس ELX سفارشی کلاس 5 سفارشی رنگ پایه خاکستری متالیک رنگ سفارشی سفید، بژ و تیره 22 میلیون و 113 هزار تومان، پژو پارس ELX سفارشی کلاس 6 رنگ پایه سفید، 22 میلیون و 366 هزار تومان و پژو پارس ELX کلاس 7 رنگ پایه سفید 22 میلیون و 952 هزار تومان به فروش خواهد رسید.
 
افزایش قیمت بنزین در اواسط تیرماه
 
در این هفته اعلام شد که پس از افزایش قیمت انواع نان در خرداد ماه سالجاری، طرح افزایش قیمت بنزین به عنوان اولین حامل انرژی در قالب فاز دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در تیر ماه سالجاری آغاز می‌شود.
 
بر این اساس زیرساخت‌های افزایش قیمت بنزین در تیر ماه سالجاری آماده شده است که از تجمیع اطلاعات سامانه هوشمند سوخت می‌توان به عنوان مهمترین اقدام دولت به منظور افزایش قیمت بنزین یاد کرد.
 
برای اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه‌ها و اصلاح مجدد قیمت بنزین از ابتدای سالجاری تاکنون 2 اقدام اساسی در سطح سامانه هوشمند سوخت انجام شده است به طوری که در فاز اول بنزین 100 تومانی از چرخه عرضه سوخت کشور حذف شد.
 
در گام دوم هم با ابلاغ ستادهدفمندی یارانه‌ها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فراخوانی برای ثبت مشخصات کارت، محاسبه سهمیه باقیمانده و حفظ آن در کارتهای هوشمند سوخت ابلاغ شده است.
 
با اجرای این طرح تا پایان خرداد ماه سالجاری وضعیت تراکنش بیش از 17 میلیون و 716 هزار کارت هوشمند خودرو و موتورسیکلت ارزیابی و سپس کارتهای سوخت غیر فعال از رده خارج می شوند.
 
براساس جدیدترین تصمیم دولت، مقرر شد یارانه 28 هزار تومانی واریزی به حساب سرپرستان خانوار به عنوان یارانه افزایش قیمت نان برای مدت 9 ماه باشد.
 
    

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1484
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه