کارشناس بیو موتوری کروز:

نسل ششم ECU کروز در راه بازار

صنایع تولیدی کروز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین‌ المللی حضور دارد و مهدی هاشمی نسب؛ کارشناس بیو موتوری در جریان این رویداد از تولید نسل ششم ECU در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنایع تولیدی کروز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین‌ المللی حضور دارد و مهدی هاشمی نسب؛ کارشناس بیو موتوری در جریان این رویداد از عرضه نسل ششم ECU کروز در آینده ای نزدیک خبر داد.

مهدی هاشمی نسب در رابطه با روند تولید نسل ششم ECU عنوان کرد: ECU نسل ششم فعلا در فاز توسعه قرار دارد و مراحل مربوط به طراحی و نمونه سازی انجام شده و در حال حاضر مرحله تست جاده ای را طی می کند که قرار است در خودروهای توربوشارژر استفاده شود و نهایتا تا پایان شهریور آماده عرضه می شوند.

 نسل ششم ECU کروز در راه بازار

وی افزود: دو شرکت ایران خودرو و سایپا نیز مشتریان نسل ششم ECU خواهند بود زیرا به تازگی موتورهای توربوشارژر در این شرکت ها کلید خورده است البته قرار نیست که نسل جدید تمامی محصولات از این ECU بهره ببرند و دریچه های گاز برقی از نسل پنجم استفاده می کنند.

کارشناس بیو موتوری شرکت کروز در ادامه عنوان کرد: با توجه تحریم های اعمال شده خودروهای دنا پلاس ایران خودرو و شاهین سایپا مشتریان ECU نسل ششم کروز خواهند بود.

مهدی هاشمی نسب در پاسخ به سوال خبرنگار میهن صنعت گفت: تمامی مراحل تولید ECU نسل ششم از جمله طراحی، ساخت و تولید در کشور انجام می شود و دانشگاه های برتر نظیر پلی تکنیک و دانشگاه شریف در این مسیر در کنار شرکت حضور داشته اما در راس کار، شرکت کروز قرار دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=232596
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه