«میهن صنعت» گزارش می دهد:

نمایشگاه خودرو پاریس میزبان مدل الکتریکی DS3

نمایشگاه پاریس یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروسازی به شمار می رود و بسیاری از برندهای خودروسازی از جمله دی اس (DS) به دنبال عرضه اندام و در واقع اثبات برتری خود به خصوص در بخش خودروهای الکنریکی وانرژی پاک هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه پاریس یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروسازی به شمار می رود و بسیاری از برندهای خودروسازی از جمله دی اس (DS)  به دنبال عرضه اندام و در واقع اثبات برتری خود به خصوص در بخش خودروهای الکنریکی وانرژی پاک هستند.

دی اس که عنوان سازنده خودروهای لوکس گروه بزرگ پژو-سیتروئن را یدک می کشد، قصد دارد تا از نسخه الکتریکی شاسی بلند کراس بک DS3 رونمایی کند.

این نمایشگاه در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد و هر ساله  میزبان بسیاری از برندهای مطرح صنعت خودروسازی است.

نمایشگاه پاریس و این محصول تازه نفس دی اس اهمیت ویژه ای برای این سازنده فرانسوی خودروهای لوکس دارد زیرا نخستین خودرو از گروه پژو-سیتروئن (PSA) است که از فناوری پلت فرم جدید e-CMP بهره می برد.

انتظار می رود، برند دی اس از سال 2025 تنها خودروهای تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی تولید کند.

اطلاعات زیادی در خصوص جزییات فنی مدل الکتریکی کراس بک DS3 وجود ندارد اما به نظر می رسد، این محصول الکتریکی از خودروهای بحث برانگیز نمایشگاه پاریس باشد و  شاهد رقابت نفس گیر آن با نسخه الکتریکی هیوندای کونا باشیم.

بنا به اعلام این برند فرانسوی، شاسی بلند کراس بک DS3 در سال 2019 روانه بازار خواهد شد و پژو 208 و واکسهال (اوپل) کورسا نیز در ادامه این مدل از فناوری e-CMP بهره خواهند برد.

شایان ذکر است، آرین موتور نماینده رسمی محصولات دی اس در ایران است و انتظار می رود، با توجه به بازار محبوب خودروهای شاسی بلند در کشورمان و البته فراهم کردن بستر های لازم جهت استفاده از خودروهای برقی در آینده ای نه چندان دور شاهد عرضه آن از سوی این نمایندگی باشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=153336
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه