میهن صنعت :

نمایش رانا سفارشی و پژو 206 تیونیگ در شیراز

شرکت آپکو به منظور کسب سهم مناسب از بازار خودروهای سفارشی، تعداد نمایندگی های خود را در سال جاری گسترش می دهد.


محسن پورسعیدی در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر شرکت آپکو 66 نمایندگی مجاز دارد که این تعداد در پایان سال جاری به 150 نمایندگی افرایش خواهد یافت.
وی با اشاره به برنامه افزایش 65 درصدی درآمد آپکو در سال 91 نسبت به سال گذشته اظهارداشت: برای توسعه سهم خود در در بازار خودروهای سفارشی با پنج محصول در نمایشگاه شیراز حضور فعال دارد.
پورسعیدی مهمترین محصولات عرضه شده درنمایشگاه شیراز را خودرو رانا سفارشی و پژو 206 تیونیگ عنوان کرد و افزود: تاکنون 120 نفر برای خرید خودرو پژو 206 تیوینگ ثبت نام کرده اند.
وی تاکید کرد: در سال 91، 50 هزار بسته سفارشی آپکو عرضه می شود .
گفتنی است، آپکو در غرفه‌ای به مساحت حدود 100 متر مربع اقدام به عرضه بیش از 30 نمونه قطعات و تجهیزات سفارشی نظیر کروز کنترل، رهیاب، آینه تاشو، پاور ویندوز، پخش دی وی دی، دوربین دنده عقب، کیت موبایل هندزفری، سانروف، دزدگیر، سامانه افزایش قدرت موتور خودرو، آینه برقی و … کرد.
همچنین در این نمایشگاه رانا، محصول جدید ایران خودرو برای اولین بار بصورت آپشن شده به معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. روی این خودروی گیلاسی رنگ قطعاتی مثل سانروف، تودوزی چرم، رینگ اسپرت و قطعات دکوراتیو نصب شده است.
از دیگر سو در کنار فروش نقدی و پیش فروش قطعاتی که آپکو برای عرضه در نمایشگاه نظر گرفته، آپکو اقدام به عرضه محصولات خود با بسته بندی ویژه می کند.
این نمایشگاه برای بازدید عموم از 23 تا 26 خردادماه ماه در محل نمایشگاههای بین المللی شیراز برقرار است.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1335
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه