نواقص استاندارد پیكان وانت رفع شده است

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: نواقص استاندارد پیكان وانت باردو رفع و گواهی استاندارد آن صادر شده است.

نظام الدین برزگری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: سال گذشته پیكان وانت باردو 13 استاندارد را اجرا نكرده بود كه به این علت توقفی در تولید آن به وجود آمد اما از شهریور ماه تا پایان سال مجدانه برای رفع نواقص استاندارد تلاش كرده و آن ها را رفع كرده اند.

وی افزود: نمونه هایی از پیكان وانت نیز از سوی شركت سازنده و با نظارت سازمان ملی استاندارد به خارج فرستادند تا مراحل استاندارد را طی كند.

وی ادامه داد: اواخر امسال گروهی از سازمان ملی استاندارد خط تولید پیكان وانت را بازدید كردند و حاصل گزارش این گروه رفع كلیه نواقص از سوی شركت خودروساز بود كه ما نیز مراتب را به پلیس راهور ناجا اعلام كرده ایم.

برزگری اضافه كرد: در حال حاضر خودروی غیراستاندارد سواری در كشور نداریم و همه خودروهای ساخت داخل حداقل های استاندارد را رعایت كرده اند و فقط پراید مشكل ABS دارد كه با توجه به مصوبه هیات دولت تا پایان سال مهلت دارند تا این مشكل را حل كنند.

رییس سازمان ملی استاندارد ابراز كرد: در گروه خودروهای باری نیز وانت نیسان سه مشكل در زمینه فرمان، تاپوگراف و ABS را داشت كه مشكل فرمان با نصب فرمان دو تكه تلسكوپی حل و تاپوگراف و ABS نیز نصب شده و تاییدیه سازمان استاندارد را گرفته است.

منبع : ايرنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1174
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه