«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

هشدار ایساکو در مورد استفاده از روغن موتور تقلبی با زبان طنز

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو) طی یک همکاری مشترک با عوامل انیمیشن دیرین دیرین به دنبال فرهنگ سازی و رواج استفاده از وسایل و قطعات اصل به جای تقلبی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو) طی یک همکاری مشترک با عوامل انیمیشن دیرین دیرین به دنبال فرهنگ سازی و رواج استفاده از وسایل و قطعات اصل به جای تقلبی است.

خرید و استفاده از قطعات تقلبی طی سال های اخیر به دغدغه اصلی ایساکو تبدیل شده و این بار قصد دارد تا به شکلی متفاوت و در قالب طنز به مشتریان هشدار دهد.

این قسمت از دیرین دیرین موضوع روغن موتور بیان شد  و در حالی که طی قسمت پیشین به معایب استفاده از شیشه شورهای غیر اصل پرداخته شد.

برخی از افراد به دلیل ارزان تر بودن تمایل به خرید روغن های تقلبی دارند اما تهیه روغن غیر اصل می تواند آسیب جدی به  پمپ روغن وارد کند و منجر به ساییده شدن قطعات موتور شود .در واقع بر روی عملکرد خودرو نیز تاثیر گذار است.

استفاده از روغن های تقلبی در مدت زمان طولانی می تواند عمر خودرو را کاهش داده و حتی منجر به روغن سوزی موتور شود. با توجه به افزایش قیمت روغن طی سال های اخیر برخی از افراد تصور می کنند که خرید روغن های تقلبی به صرفه است اما این کار می تواند صدمات جدی به خودرو وارد کرده  و در نتیجه می تواند کاربر را متحمل هزینه های گزاف مربوط تعمیرات کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=225629
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه