هشدار جدی به کنکوری‌ های دانشگاه آزاد!

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام کرد که این مرکز هیچ گونه پیامک و یا پست الکترونیکی برای داوطلبان شرکت کننده در کنکورهای این دانشگاه ارسال نمی‌کند.

به گزارش «ميهن صنعت »خبرگزاری مهر:  مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام کرد که این مرکز هیچ گونه پیامک و یا پست الکترونیکی برای داوطلبان شرکت کننده در کنکورهای این دانشگاه ارسال نمی‌کند و هر گونه اطلاع رسانی به داوطلبان تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز و مراجع رسمی اعلام می‌شود.

عبدالله سجادی جاغرق درباره این موضوع اعلام کرد برخی افراد شاید به علت مشکلات شخصی که با برخی داوطلبان کنکور دارند برای آن‌ها پیامکهایی از طریق اینترنت ارسال می‌کنند که مرکز آزمون دانشگاه بلافاصله با شناسایی این افراد آنان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرد.

وی با اشاره به محتوای این پیامک‌ها اظهار داشت: به عنوان مثال محتوای برخی از این پیامک‌ها نداشتن امکان شرکت در کنکور و ناقص بودن اطلاعات کنکوری‌ها بوده است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: این پیامک‌ها به طور مداوم توسط مرکز آزمون رصد می‌شود و متخلفین به مراجع نظامی تحویل داده می‌شوند.

وی درباره اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان در مرحله دوم تکمیل ظرفیت کنکور که توسط برخی واحدهای دانشگاهی به کنکوری‌ها از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود، گفت: ممکن است دانشگاههای پذیرنده داوطلبان از طریق تلفنی که مرجع مشخص دارد درباره اعلام نتیجه با داوطلبان تماس بگیرند.

سجادی جاغرق همچنین درباره نحوه اطلاع رسانی به داوطلبانی که در مناطق آزاد این دانشگاه پذیرش می‌شوند به مهر گفت: به علت شرایط خاص پذیرش در این واحد‌ها، مراکزی که در مناطق آزاد قرار دارند حتماً با داوطلبان تماس می‌گیرند.
منبع : خبرگزاري مهر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=744
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه