مدیر عامل بانک انصار در بازدید از خطوط تولید سایپا خواستار شد:

همکاری متقابل بانک انصار با سایپا

مدیرعامل بانک انصار در بازدیداز خطوط تولید سایپا گفت : بانک انصار آماده ایجاد همکاری و پشتیبانی از مجموعه بزرگ سایپا خواهدبود.


مدیرعامل معاونین و مدیران ارشد بانک انصار، از خطوط تولید شرکت سایپا بازدید و با چگونگی روند تولید محصولات این شرکت آشنا شدند.
بر اساس این گزارش مسئولان و مدیران بانک انصار علاوه بر بازدید از خطوط تولید سایپا با تغییرات صورت گرفته در پروژه ایکس 100 آشنا و اعلام آمادگی کردند جهت پیشبرد اهداف نظام در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی آماده ایجاد همکاری با واحدهای تولیدی علی الخصوص شرکت سایپا خواهند بود .
آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار در خلال این بازدید گفت : ایران به داشتن خطوط تولید مجهز شرکت سایپا که بواسطه خدمات پرسنل زحمتکش این شرکت با سرعت عمل و کیفیت بالا در حال تولید و ارتقاء صنعت کشور است افتخار می کند .
وی افزود یکی از افتخارات بزرگ ایران مشاهده محصولات سایپا در خیابان های دیگرکشورها است چرا که نبوغ ایرانی باعث استفاده مشتریان خارجی از محصولات داخلی شده و به نوعی این محصولات که با نشان ایرانی در اقصی نقاط جهان در دسترس مشتریان قرار می گیرد و باعث سر افرازی میهن اسلامی خواهد شد  .
مدیرعامل بانک انصار گفت : در راستای اجرای پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مجموعه بانک انصار پشتیبان صنعت کشور، بویژه شرکت سایپا خواهد بود و دراین رابطه انشالله با تمام توان بدنبال ایجاد تفاهم نامه وهمکاری با این گروه معظم خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2054
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه