مدیر فروش و بازاریابی آرین موتور خبرداد:

ورود خودروی eclipse cross 2018 به بازار از هفته اول شهریور / قیمت قطعی نیست

مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرین موتور پویا از تحویل نخستین سری از خودروهای eclipse cross 2018 در هفته اول شهریور خبر داد و گفت: قیمت این خودرو با توجه به بی ثباتی ارز در کشور قطعی نیست.

علی شکوهی مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرین موتور پویا، نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران، در گفتگو با خبرنگار میهن صنعت در خصوص زمان ورود خودروی eclipse cross به ایران و پیش فروش این خودرو گفت: خودروی eclipse cross 2018 به عنوان جدیدترین محصول شرکت میتسوبیشی هفته گذشته در ایران و همزمان با بازارهای جهانی رونمایی و به نمایندگی های مجاز شرکت آرین موتور معرفی شد. طبق برنامه تولید شرکت میتسوبیشی از هفته آینده فرآیند حمل خودروهای تولیدی آغاز می گردد.

وی در ادامه بیان داشت : تحویل سری اول از خودروی eclipse cross پس از گذارندن فرایند گمرکی و ترخیص، در هفته اول شهریور سال جاری خواهد بود.

مدیر فروش و بازاریابی آرین موتور در خصوص قیمت خودروی eclipse cross اظهار کرد: متاسفانه بعلت عدم ثبات و نامشخص بودن وضعیت ارز در بازار کشور نمی توان قیمت قطعی این خودرو را اعلام نمود. نرخ ارز تاثیر زیادی بر روی قیمت خودرو دارد، به همین دلیل فروش خودرو به صورت علی الحساب صورت خواهد گرفت اما با شرایط فعلی قیمت خودرو قطعا زیر 300 میلیون تومان خواهد بود.

شکوهی در ارتباط با برگزاری تست درایو این خودرو برای مشتریان پیش از خرید بیان کرد: در حال حاضر تست درایو برای تمامی محصولات موجود شرکت انجام می پذیرد و قطعا این خودرو نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود.

وی در پایان گفت: زمان فرایند تست درایو نیز یک ماه زودتر از طریق وب سایت شرکت و رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در ادامه به بهانه حضور  eclipse cross 2018 در بازار ایران به بررسی و معرفی این خودرو خواهیم پرداخت:

بازار شاسی بلندهای کوچک ( کراس اوور) ورای پیش‌بینی‌ها حرکت کرده و بسیاری از افراد زودتر و سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم به شاسی بلندهای کامپکت هجوم آورده‌اند.

بسیاری از خودروسازهای جهان به دنبال کسب سهم بیش تری از این موفقیت بازار خودروهای کراس اوور هستند.

میتسوبیشی نیز همانند سایر همتایان خود با معرفی اکلیپس 2018 قصد دارد تا تکه‌ای از این کیک لذیذ را مال خود کند.

میتسوبیشی کراس اکلیپس 2018 بیانگر زبان طراحی جدید میتسوبیشی است که با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته آمیخته شده است.

طراحی پویا و اسپرت در کنار خطوط برجسته و البته رنگ بدنه جدید قرمز الماسی Red Diamond)) در نوع خود منحصر به فرد بوده و نکته جالب توجه این است که این محصول ژاپنی موفق به دریافت جایزه Good Design از موزه معماری و طراحی شیکاگو شده است.

مشخصات فنی eclipse cross 2018

در نمای جلو چراغ‌های ال ‌ای‌ دی لوله‌ای و جلو پنجره ای منحصر به فرد خودنمایی می کند و در نمای عقب نیز شاهد استفاده ازشیشه عقب دو تکه هستیم.

اما میتسوبیشی از ویژگی های فنی و کارایی بالا غافل نشده و عملکرد خودرو را فدای زیبایی ظاهری نکرده است.

در زیر کاپوت این محصول جدید ژاپنی ها یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت 152 اسب بخار و 250نیوتون متر گشتاور قرار گرفته که مجهز به فناوری تزریق مستقیم سوخت است.

نیرو از طریق گیربکس CVTبه چرخ ها منتقل می شود و به لطف سیستم کنترل پیشرفته 4 چرخ میتسوبیشی(S-AWC)، چسبندگی مناسبی در پیچ‌ها و قدرت و عملکرد فوق العاده ترمز ها فراهم شده است.

همان طور که پیش از این گفته شد، این خودروساز سامورایی از تکنولوژی های پیشرفته و سیستم های کمک راننده متنوعی در این خودرو بهره برده که از جمله می توان به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید آتو و درگاه USB دوگانه، سیستم هشدار ترافیک عقب خودرو، سیستم هدآپ دیسپلی رنگی وگرم کن صندلی اشاره کرد.

اما قابلیت های این کراس اوور میتسوبیشی به این جا ختم نمی شود و  این خودرو ساز خوش نام در بخش سیستم های کمک راننده و ایمنی حرف های زیادی برای گفتن دارد که می توان از ترمز ضد قفل، چراغ های مه شکن، سیستم جلوگیری از برخورد، سنسور باران و نور، سیستم ترمز HSA و 7 ایربگ نام برد.

سیستم های ایمنی متعدد میتسوبیشی اکلیپس 2018 منجر شده تا این خودرو موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از EUR0-NCAP شده و افتخاری دیگر را در کارنامه خود ثبت کند.

میتسوبیشی راحتی سرنشینان را سرلوحه خود قرار داده و از صندلی‌های عقب تاشونده استفاده کرده که قابلیت خم شدن به سمت جلو را دارد.

به علاوه، استفاده از موس پد با قابلیت لمس وکنترل سیستم های صوتی، گرم کن صندلی های عقب و جلو، گرمکن شیشه جلو و فرمان اثبات کننده اهمیت این خودروساز به راحتی سرنشینان است.

آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است و پیش  از این اقدام به فروش کراس اوور اوتلندر 2018 کرده است.

پیش بینی می شود، با توجه به محبوبیت بالا خودروهای کراس اوور در ایران و رشد چشم گیر بازار آن در کشورمان شاهد درخشش میتسوبیشی اکلیپس 2018 باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=153094
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه