در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

ورود یک خودرو جدید به سبد سایپا کاشان

مدیر عامل شرکت سایپاکاشان گفت: در حال حاضر سه خودرو تیبا، سایپا131 و سایپا132 در این شرکت تولید می‌شوند و به زودی محصول جدیدی به سبد محصولات این شرکت اضافه می شود که در زمان مناسب اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 به گزارش «ميهن  صنعت» به نقل از ايسنا ، ناصر آقا محمدی اظهار کرد: رونق سایپاکاشان علاوه بر ایجاد حس تعلق و مالکیت در مردم این شهر موجب افزایش حس مسئولیت پذیری و امید به آینده در کارکنان این شرکت شده است.

وی افزود: با توجه به این که اشتغال در این شرکت از میان جوانان کاشانی بوده و بسیاری از تأمین کنندگان در همین استان فعالیت می کنند، با شروع فعالیت شرکت‌های قطعه‌ساز در مجاورت سایپا کاشان، منطقه به یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.

او با اشاره به این که تولید قطعات پرسی و تولید و رنگ آمیزی قطعات پلیمری از مهمترین برنامه‌های توسعه شرکت است، خاطرنشان کرد: طی سالهای آتی سایپا کاشان به یکی از کامل ترین مجموعه های خودروسازی در کشور تبدیل خواهد شد که در آن کلیه مراحل تولید اعم از شکل دهی قطعات فلزی و پلیمری، رنگ آمیزی و مونتاژ صورت می‌گیرد.

آقا محمدی افزود: با انجام اقدامات زیربنایی صورت گرفته در واحدهای تولیدی و پشتیبانی بعد از گذشت دو سال از افتتاح سایپاکاشان، این شرکت به ظرفیت اسمی خود رسیده و در سال 1390 بیش از 140هزار دستگاه خودرو تولید کرده و امکان رسیدن به تولید 180 هزار دستگاه در سال‌های آتی برای این شرکت فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=679
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه