میهن صنعت :

وزارت نیرو: با صنایع همکاری کردیم

به دنبال درج گزارشی در روزنامه «جهان صنعت» از خبرگزاری مهر شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران توضیحاتی را ارسال کرده است


به دنبال درج گزارشی در روزنامه «جهان صنعت» از خبرگزاری مهر شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران توضیحاتی را ارسال کرده است که در پی می‌آید:
پیرو درج گزارشی با عنوان «تابستان و قطعی‌های مکرر! برق از سر صنایع می‌پرد» در مورخ 31/3/1391‌ و با تشکر از توجه به مباحث مختلف صنعت برق، خواهشمند است به منظور تنویر افکار عمومی و حسب قانون مطبوعات، پاسخ ذیل به نحو مقتضی در خروجی آن رسانه قرار گیرد. 
به اطلاع‌ خوانندگان محترم می‌رساند که تعرفه‌های برق مصرفی این گروه از مشترکان (صنایع) در سال 1390 مشابه نرخ ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها (1389) بوده و هیچ‌گونه افزایش نرخی در سال گذشته صورت نپذیرفته است و مشترکان صنعتی بعضا با هماهنگی وزارت نیرو از تسهیلات بانکی ارایه شده توسط وزارت صنایع استفاده نموده‌‌اند. از طرفی علیرغم مشکلات اقتصادی و کمبود نقدینگی صنعت برق، در راستای وصول مطالبات حتی به طور اقساط و در توجه به حمایت از تولیدات داخلی با کمترین فشار اقتصادی و تعامل هرچه بیشتر در دریافت هزینه‌های برق مصرفی، با صنایع اهتمام لازم به عمل آمده است.  رشد 2 درصدی مصرف مشترکان صنعتی نشانگر همکاری و هماهنگی مناسب بین شرکت‌های برق، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشترکان صنعتی در تداوم تامین برق این گروه از مشترکان می‌باشد.
بنابراین و با توجه به موارد مطروحه مشاهده می‌شود که گزارش مذکور از صحت لازم برخوردار نمی‌باشد.  از این رو از مسوولان آن رسانه محترم و دیگر اصحاب رسانه انتظار می‌رود با در نظر گرفتن برنامه‌ریزی و تلاش‌های خدمتگزاران جامعه در صنعت برق به ارایه گزارش بپردازند.
در پایان بار دیگر از توجه آن رسانه محترم به مسایل پیرامون صنعت برق سپاسگزاری می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1581
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه