وصول وجوه اختلاس شده از بانک سپه شعبه تهرانسر

با پیگیری اداره کل حقوقی مبلغ 1 میلیارد و 652 میلیون تومان از وجوه اختلاس شده از شعبه تهرانسر به حساب بانک سپه واریز و کلیه دارائیها و اموال اختلاس کننده با حکم قانونی ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: متهم معاون وقت شعبه تهرانسر بانک سپه بود که در سال 89 اقدام به جعل برگه های ضمانتنامه و در نتیجه اختلاس از بانک کرد.
این گزارش می افزاید پس از بررسیهای کارشناسی اداره کل بازرسی و حسابرسی بانک سپه و تشکیل پرونده برای متهم، اداره کل حقوقی از نامبرده به مراجع قضایی شکایت و خواستار استرداد زیان وارده و وجوه اختلاس شده که بالغ بر 3 میلیارد و 198 میلیون تومان بود شد.
بر اساس این گزارش طبق پیگیری های بعمل آمده در مرحله اول از محل چکهای ضبط شده متهم 1 میلیارد و 650 میلیون تومان به حساب بانک واریز و کلیه اموال و داراییهای نامبرده که از جمله آن می توان به یک واحد مسکونی به ارزش عرفی تقریبی 800 میلیون تومان اشاره کرد به نفع بانک ضبط شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه علاوه بر موارد فوق سه فقره چک به ترتیب به ارزش 116 میلیون، 250 میلیون و 235 میلیون تومان صادر شده از سوی شرکت طرف معامله متهم نیز از سوی اداره کل حقوقی بانک سپه نزد مراجع قضایی به اجرا گذاشته و بر علیه مدیران شرکت فوق اقامه دعوا شد.
این گزارش می افزاید: با توجه به اقدامات صورت گرفته و پیگیریهای مستمر انجام شده از سوی اداره کل حقوقی بانک سپه، تاکنون بالغ بر 3 میلیارد تومان از مجموع 3 میلیارد و 198 میلیون تومان وجوه اختلاس شده توسط متهم (معاون وقت شعبه تهرانسر) به حساب بانک واریز یا اموال آن ضبط شده است. مابقی وجوه یعنی 198 میلیون تومان دیگر نیز با توجه به اعلام مجرمیت علیه روسای شرکت طرف معامله متهم به زودی به حساب بانک واریز خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1563
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه