«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

ویزای کار بلند مدت فنلاند برای جذب کارگران ماهر صادر می شود

وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که دولت فنلاند پیشنهاد ویزای طولانی مدت (تایپ D) را برای ترویج مهاجرت کاری ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که دولت فنلاند پیشنهاد ویزای طولانی مدت (تایپ D) را برای ترویج مهاجرت کاری ارائه کرده است.

طبق بیانیه منتشر شده توسط همان وزارتخانه ، ویزای جدید ابتدا شامل متخصصان ، کارآفرینان نوپا و تازه کار به همراه اعضای خانواده آنها می شود.

وی گفت: “این پیشنهاد مهم است زیرا به نوبه خود ، مهاجرت کارگران را تسهیل می کند. وزیر امور خارجه پکا هاویستو می گوید ، پس از ارزیابی های لازم ، پایه ای برای تمدید ویزای ملی D به منظور پوشش محققان و دانشجویان ایجاد می شود.

ویزای تایپ D به همه افراد اجازه می دهد بیش از یک سال در فنلاند بمانند. همچنین به افراد اجازه می دهد در مقایسه با ویزای کوتاه مدت شینگن ، مدت بیشتری در این کشور بمانند.

فنلاند به متخصصان بیشتری با مهارتهای مختلف نیاز دارد تا چرخ های اقتصاد جامعه را بچرخاند. مقامات مهاجرت باید با ارائه خدمات کارآمد به این نیاز پاسخ دهند. ماریا اوهیزالو ، وزیر کشور فنلاند در این زمینه خاطرنشان کرد: در دیگر کشورهای شنگن ، ویزای ملی D در حال حاضر برای گروه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230023
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه