میهن صنعت :

پارس خودرو منشاء تحول در صنعت خودروسازی کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به کیفیت محصولات شرکت پارس خودرو در مقایسه با سایر تولیدات داخلی گفت: محصولات شرکت پارس خودرو با توجه به کیفیت، ایمنی، تنوع و راحتی مورد پسند بسیاری از مشتریان است.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرخودرو،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به کیفیت محصولات شرکت پارس خودرو در مقایسه با سایر تولیدات داخلی گفت: محصولات شرکت پارس خودرو با توجه به کیفیت، ایمنی، تنوع و راحتی مورد پسند بسیاری از مشتریان است.

محمدرضا خباز افزود: ابتکار، خلاقیت و انگیزه های موجود در پارس خودرو با استفاده از ظرفیت های موجود در این شرکت و توانمندی های جوانان باعث شده است، پارس خودرو بتواند بیش از پیش باعث افتخار کشور شود و پیشرفت های چشمگیری در عرصه های داخلی و خارجی کسب نماید.

وی افزود: وظیفه ملی همه ارگانها و سازمانها است که با افزایش کمی و کیفی محصولات تولید داخل، علاوه بر افزایش میزان رضایتمندی عمومی، نگاه جدی تری به مقوله صادرات داشته باشند  و  در این راستا به جرات می توان گفت ظرفیت های آن در شرکت پارس خودرو هم اکنون وجود دارد.

خباز تصریح کرد: با توجه به نام گذاری و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال جاری، لازم است  کلیه دستگاه های سیاست گذار و اجرایی همچون سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه های اجرایی باید با تسهیل در ضوابط اقتصادی، مسائل را حل و فصل کنند و از هر گونه فعالیت تولیدی صنعتی که به نفع کشور است، حمایت ویژه نمایند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: شرکت پارس خودرو نیازمند آن است که علاوه بر عرضه خودرو به بازارهای داخلی و تامین نیازهای مشتریان، با صادرات محصولات با کیفیت خود به سایر کشورها، گام های موثری در تحقق اهداف کشور ایران در جهت خودکفایی ملی و اقتصادی بردارد. که با توجه به ویژگیهای بارز موجود در پارس خودرو ، امید می رود این شرکت منشا تحولات و تغییرات اساسی و زیر بنائی شود.

وی درپایان ضمن اشاره به این موضوع که حضور مدیران لایق درمجموعه پارس خودرو ، موجب شده این شرکت از لحاظ کمی و کیفی توسعه بالقوه ای یابد ادامه داد: نمایندگان مجلس آمادگی خود را در حمایت از فعالیتهای این شرکت در پیشرفت صنعت خودرو کشور اعلام می دارند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1065
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه