پرايد هديه به كنكوري هاي رتبه زير 100

مديرعامل شركت خودروسازي سايپا گفت: به كساني كه در كنكور سال آينده موفق به كسب رتبه زير 100 كشوري شوند يك دستگاه خودروي پرايد هديه داده مي شود.

به گزارش ميهن صنعت به نقل از فارس ، مديرعامل شركت خودروسازي سايپا كه به همراه هيئت همراه براي بازديد از نمايندگي هاي سايپا به غرب مازندران سفر كرده بود صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم در چالوس حضور يافت.

نعمت الله پوستين دوز در اين مراسم دقايقي به سخنراني پرداخت و گفت: نقش معلم در جامعه بسيار كليدي است و روشني بخش و آگاهي دهنده به جامعه است.

وي تصريح كرد: تنها راه غلبه بر جهل و ناداني كسب علم است و در اين راه نقش معلمان در آموزش و تعليم و تربيت نسل جوان بسيار حائز اهميت است.

پوستين دوز اظهار داشت: با توجه به هوشمند شدن و گسترش تكنولوژي در زندگي امروزي فضاي پرسشگري در ميان نسل جوان و دانش آموز بسيار زياد شده است بنابراين معلمان ما بايد خود را همواره به روز داشته باشند تا بتوانند نيازهاي نسل امروز را پاسخگو باشند.

وي ادامه داد: در دنياي امروز ديگر به دانش آموز آموزش نمي دهند بلكه مسير پرسشگري و خلاقيت را به وي مي آموزند تا او خودش به دنبال علوم برود.

مديرعامل شركت خودروسازي سايپاي كشور در پايان اظهار داشت: به كساني كه در كنكور سال آينده موفق به كسب رتبه زير 100 كشوري شوند از طرف شركت خودروسازي سايپاي كشور يك دستگاه خودروي پرايد صفر كيلومتر هديه مي دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=782
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه