پروین: پرسپولیس را اینقدر ذلیل ندیده بودم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پس از شکست مقابل الهلال ورزشگاه آزادی دور سرم می‌چرخید.

علی پروین در خصوص ممنوعیت حضور دروازه‌بانان خارجی در لیگ برتر و لیگ یک و نتایج اخیر پرسپولیس صحبت کرد.

فارس- ابتدا از تصمیم جدید مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت حضور دروازه‌بانان خارجی بگویید؟ این تصمیم درست است؟
اگر تصمیمی می‌گیرند باید با دقت باشد تا به فوتبال ما کمک کند چون بعدا اگر اشتباه کنیم باید کاسه چه کنم چه کنم دستمان بگیریم. مسئولان فدراسیون حالا هر کسی که این تصمیمات را گرفته اشتباه کرده و تصمیم بدی گرفته است. باید بیشتر در مورد این موضوع بررسی کرد چون مسئله کوچکی نیست.

فارس- راهکار شما چیست؟
به نظر من یک جلسه بگذارند مدیران تیم‌های لیگ برتری و لیگ آزادگان را به همراه ۴ تا پیشکسوت دور هم جمع کنند. یک دو دو تا یا چهار تا چهار تا کنند و تصمیم بگیرند.

فارس- آقای پروین! هر فردی نظر خاص خودش را دارد شاید در این زمینه به تفاهم نرسند؟
مگر می‌شود؟ من از آقایان سوال می‌کنم روی چه حساب و کتابی این تصمیم را گرفتند؟ اصلا رای گیری کنید در جلسه‌ای که من گفتم. از کفاشیان می‌خواهم این موضوع را دقیق‌تر با همکارانش بررسی کند چون اگر اشتباه باشد فوتبال ما را اذیت می‌کند.

فارس- اگر رای گیری انجام شد و به نتیجه‌ای نرسیدند آنوقت چه کار باید کرد؟
۳۰ فکر بهتر از ۴ یا ۵ فکر است. مطمئن باشید اگر رای گیری شود و هر کسی نظر بدهد این مسئله حل می‌شود. تصمیم‌های بزرگ در فوتبال ما باید حساب و کتاب داشته باشد. اگر من حرفی می‌زنم دوست دارم فوتبال ایران موفق شود.

فارس- بگذریم. چرا وضعیت پرسپولیس این طور شده؟
نمی‌خواستم در مورد پرسپولیس حرفی بزنم چون بازی‌های سختی در پیش داریم و دوست ندارم مشکلی برای تیم پیش بیاید.

فارس- اما مردم حق دارند نظر یکی از بزرگان پرسپولیس که عضو هیئت مدیره این تیم هم است را بدانند.
در بازی مقابل الهلال یکی از بدترین پرسپولیس‌های عمر فوتبالی‌ام را دیدم. بعید می‌دانم تاکنون مقابل عرب‌ها این قدر ذلیل بودیم. فراز و نشیب‌هایی مقابل عرب‌ها داشتیم اما این بار اصلا خوب نبودیم.

فارس- چه اتفاقاتی باعث این ناکامی شد؟
هیچ کدام از بچه‌های ما در حد خودشان نبودند. شاید روز، روز فوتبالی آنها نبود نمی‌دانم چه شد اما بد بودیم و یکی از تلح‌ترین شکست‌های پرسپولیس را با قلبم حس کردم.

فارس- چه احساسی بعد از شکست داشتید؟
ورزشگاه آزادی دور سرم می‌چرخید. دوستانم که همراهم بودند می‌دانند. باور کنید از ناراحتی داشتم می‌ترکیدم. نمی‌دانستم باید به سؤال‌های مردم چه جوابی بدهم. هواداران واقعا سنگ تمام گذاشتند.

فارس: در مورد هواداران حرف زدید. فکر می‌کردید بیش از ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند؟
فکر کردن به این موضوع سخت است اما این هواداران نشان دادند که سرما و گرما نمی‌شناسد. دستشان درد نکند اما شرمنده آنها هستیم. همیشه به آسیا ثابت کردیم که بیشترین تماشاگران را داریم و به آن افتخار می‌کنیم. وقتی داور سوت پایان را زد از خدا خواستم دیگر این شرایط برای هواداران ما پیش نیاید. البته فوتبال پستی و بلندی دارد و غیرقابل پیش‌بینی است اما پرسپولیس بد بود.

فارس- و سؤال این روهای هواداران، آیا پرسپولیس درست می‌شود؟
۴ بازی سخت در پیش داریم. ما باید بازی با راه آهن را ببریم و یک تکانی در جدول به خود بدهیم تا با روحیه به دیدار الشباب برویم. اماراتی‌ها هم درست است انگیزه ندارند ولی ساده ننشسته‌اند تا مقابل ما شکست بخورند. باید بازیکنان خودشان را نشان دهند چون حیف است پرسپولیس در آسیا به مرحله دوم صعود نکند.

فارس- در بازی مقابل الهلال علیه خیلی از بازیکنان شعارهایی داده شد.
بالاخره هوادار ناراحت است و خود بازیکنان این موضوع را درک کردند. من زیاد دوست ندارم درباره این مسائل حرف بزنم اما معتقدم اگر در بازی با الهلال گلر خوبمان نبود، وضعیت‌ بدتر می‌شد و اصلا معلوم نبود چه اتفاقی برایمان می‌افتاد.

فارس- وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود؟
من در مورد ریز مسائل فعلا حرفی نمی‌زنم اما همه باید دست به دست هم بدهیم تا به پرسپولیس کمک کنیم. مسئولان برای تیم زحمت کشیده‌اند و انشاءالله همه با هم رفیق باشند و در بازی‌های آینده مخصوصا مقابل راه‌ آهن و الشباب بجنگند و به امتیاز برسند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=828
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه