محمدعلی تيموری:

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت 26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

محمدعلی تيموری مديرعامل گروه خودروسازی سايپا به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی طی پیامی از همکاران آزاده گروه خودروسازی سایپا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، متن پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح زير است:

تاریخ این مرز و بوم سراسر حضور مردانی است که با ایمان به باورهای عمیق الهی و انسانی و حفاظت از کیان میهن مادری پای در میدان نبرد گذاشتند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند. آنان با جان و جسم و تن خود در برابر دژخیمان متجاوزان ایستادگی کردند و نقش ماندگار ایثار و حماسه را برای همیشه به یادگار گذاشتند.

26 مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یادآور دلاوری ها و ازخودگذشتگی های مردانی است که با مقاومت و ایستادگی خود در برابر سختی ها و مشقت های طاقت فرسای اسارت، معلم مکتب عشق شدند تا برای مردم ایران همواره محترم و مانا باقی بمانند.

آنچه که امروز در جنگ تحمیلی اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران ضروری می باشد، تاسی به همین روحیه مقاومت و ایثار آزادگانی است که آزادگی، شرافت و اصالت را در سایه مکتب سید الشهدا(ع) و ارزش های ناب انقلاب اسلامی معنا کردند. از این رو ضمن ادای احترام به تمامی آزادگان عزیز بخصوص آزادگان صنعت خودروسازی و خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا؛ این روز را گرامی داشته و اعلام می دارم به پیروی از سیره شهدای دفاع مقدس و آزادگان مقاوم و سرفراز میهن اسلامی، برای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و شکوفایی اقتصادی با رویکرد نگاه به توانایی های داخلی در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تمام همت و تلاش خود را به کار بسته و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

موفقیت و سعادتمندی تمامی همکاران عزیز را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

محمدعلی تیموری

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=250537
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه