میهن صنعت :

چگونه کارتهای بنزین 100 تومانی را فعال کنیم؟

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شرایط فعال‌سازی مجدد برخی از کارتهای هوشمند سوخت دارای سهمیه بنزینی 100 تومانی در جایگاهها را اعلام کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت : شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هفته گذشته اعلام کرد: با توافق وزارت نفت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها، دارندگان بنزین یارانه‌ای 100 تومانی باید تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود اقدام کنند.
بر این اساس، بنزین یارانه‌ای 100 تومانی فقط تا پایان اردیبهشت ماه در جایگاه‌های سوخت عرضه می‌شود و تمامی دارندگان بنزین یارانه‌ای 100 تومانی باید نسبت به استفاده از باقیمانده سهمیه خود در این بخش اقدام کنند.
پیگیری‌ها از سطح برخی از جایگاه‌های سوخت نشان می‌دهد که برخی از دارندگان سهمیه بنزین 100 تومانی پس از مراجعه به جایگاه متوجه غیرفعال شدن کارتهای هوشمند سوخت خود می‌شوند.
مجید شهیدی در گفتگو با مهر درباره غیرفعال شدن برخی از کارتهای هوشمند سوخت دارای سهمیه بنزین 100 تومانی، گفت: آن دسته از کارتهای هوشمند سوخت که از 18 ماه گذشته تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته غیرفعال شده اند.
وی با اعلام اینکه دارندگان این گونه کارتها می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگوی 09627 رمز جدید ورود دریافت کنند، اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قصد ابطال سهمیه‌های بنزین 100 تومانی کارتها را ندارد و دارندگان سهمیه بنزین 100 تومانی با فعالسازی کارت سوخت تا پایان اردیبهشت می‌توانند سهمیه خود را به بنزین 400 تومانی تبدیل کنند.
رئیس مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین با اشاره به افزایش ساعات کاری مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تصریح کرد: همزمان با اعلام شرایط تبدیل سهمیه‌های بنزین 100 تومانی ذخیره‌سازی شده در کارتهای هوشمند سوخت به سهمیه 400 تومانی ابهامات و سوالات مردمی در این باره افزایش یافته است.
بر این اساس، مردم با تماس با مرکز پاسخگویی شرکت پخش می‌توانند مشکلات خود را در زمینه قفل شدن کارت سوخت خودرو و موتور سیکلتها، میزان باقیمانده سهمیه بنزین و جا گذاشتن کارت سوخت در جایگاه‌ها را هم اعلام کنند.
پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=874
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه