مدیرعامل شرکت بهمن دیزل:

کامیونت باری فورس ۱۲ تن بهمن دیزل معرفی می شود/توسعه برنامه فروش در سال ۱۴۰۱

حسین خضری؛ مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در نشست خبری آنلاین این شرکت با حضور اهالی رسانه از معرفی کامیونت باری فورس ۱۲ تن بهمن دیزل و توسعه برنامه های فروش در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، حسین خضری؛ مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در نشست خبری آنلاین این شرکت با حضور اهالی رسانه از معرفی کامیونت باری فورس ۱۲ تن بهمن دیزل و توسعه برنامه های فروش در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با اشاره به توسعه برنامه فروش این شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: در حوزه توسعه محصول نیز متناسب با شرایط بازار خودروهای تجاری سبد کاملی در اختیار این شرکت است.

وی در ادامه افزود: بهمن دیزل به عنوان بزرگترین خودروساز تجاری کشور شناخته می شود و سهم بالایی از بازار به خصوص در بخش کامیونت را به خود اختصاص داده است و در همین راستا قرار است که امسال  کامیونت باری فورس ۱۲ تن بهمن دیزل رونمایی شود.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با اشاره به این که تقاضا برای این میزان بار بالا بوده ادامه داد: در رنج 12 تن به بالا نیز کامیونت بی دی 300 و400 در دستور کار قرار گرفته که می تواند پاسخ گوی ۱۸ و ۲۶ تن حمل بار و کمپرسی در داخل و خارج شهر باشد.

وی افزود: در بخش کشنده نیز برنامه هایی داریم که قرار است امپاور براساس ضرورت های قانونی توسعه یابد و در نتیجه می توان انتظارات اقدامات جدید این شرکت را در دو بخش مسافری و باربری داشت.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل در خصوص تفاوت خودروی امپاور و کشنده H5 ایران خودرو دیزل عنوان کرد: امپاور بهمن دیزل، تولید انحصاری بهمن دیزل بوده که دارای 490 اسب بخار قدرت است و به دلیل برخورداری از مشخصات ایمنی منحصر به فرد شناخته می شود.

حسین خضری در ادامه عنوان کرد که بهمن دیزل در دو بخش تولید خودروهای نجات و ایمنی و خدمات شهری فعال است که از جمله می توان به خودروهای جدول شور و زباله و همچنین آتش نشانی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت بهمن دیزل با تاکید بر این که ناوگان کشور بسیار فرسوده است و باید بر روی تولید محصول با کیفیت و قیمت مناسب تمرکز ویژه ای شود، از عرضه مینی بوس جدید در نیمه دوم سال و ارتقا مینی بوس پگاسوس خبر داد.

براساس گفته های مدیرعامل بهمن دیزل، قیمت خودرو های تجاری براساس قانون سازمان حمایت توسط هیات مدیره شرکت تعیین می شود و گرده بهمن تلاش کرده تا با حفظ مزیت های رقابتی، خودروهایی با قیمت مناسب و حفظ سود سهامداران روانه بازار کند.

وی در خصوص حذف ارز 4200 تومانی گفت: افزایش قیمت با توجه به رشد نرخ دلار و همچنین مولفه های تاثیرگذار  مانند افزایش قیمت دستمزد اتفاق افتاده اما گرانی در حد همان تاثیر افزایش قیمت دلار بوده که بسیار ناچیز است.

حسین خضری از تولید 2500 دستگاه در سال گذشته خبر داد که قرار است این رقم در سال جاری دو برابر شود و  با توجه به شرایط اقتصادی و روابط تجاری  می تواند کمک حال باشد.

وی در پایان گفت: واردات کامیون های دست دوم به کشور  به صلاح اقتصاد کشور نیست و در تلاش هستیم تا داخلی سازی قطعات محصولات این شرکت را در سال جاری افزایش دهیم که شامل مدل امپاور و کامیونت فورس می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244163
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه