میهن صنعت :

کاهش گازهای گلخانه ای در برنامه پنجم توسعه

سیستم یکپارچه اچ اس یی از سال 80 در صنعت نفت مستقر شده است و توسعه فعالیت های آن روند مطلوبی در صنعت نفت سپری می کند.


به گزارش میهن صنعت به نقل از صنعت نیوز، مدیرکل امور ایمنی و بهداشت و محیط زیست وزارت نفت از برنامه های کاهش گازهای گلخانه ای در برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: با اجرای یکی از بزرگ ترین طرح های زیست محیطی کشور 99 درصد گازهای همراه در صنعت نفت جمع آوری می شود.

محمدحسن اردشیری در همایش برگزیدگان امور ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (اچ اس یی) شرکت نفت فلات قاره ایران افزود : سیستم یکپارچه اچ اس یی از سال 80 در صنعت نفت مستقر شده است و توسعه فعالیت های آن روند مطلوبی در صنعت نفت سپری می کند.

اردشیری افزود: وزارت نفت برای گسترش ایمنی و بهداشت در شرکت های زیرمجموعه خود برنامه های گسترده ای تدارک دیده است و باید با بهبود و افزایش کیفیت واحدهای اچ اس یی به ویژه در مناطق عملیاتی به استانداردهای لازم دست یابیم.

وی ادامه داد: همکاری با کشورهای دیگر برای استفاده از تجارب و فناوری های نوین، یکی دیگر از برنامه های وزارت نفت برای گسترش فرهنگ اچ اس یی است.

اردشیری تصریح کرد: همکاری با آژانس همکاری های بین المللی ژاپن و انعقاد قرارداد دو پروژه یکی از فعالیت های دوجانبه واحد اچ اس یی وزارت نفت است که برای کاهش و جمع آوری گازهای گلخانه ای منعقد شده است.

اردشیری گفت: شرکت نفت فلات قاره به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نفت می تواند ایمنی و بهداشت مناطق عملیاتی خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1499
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه