«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

یونان امسال از بیش 6 میلیون گردشگر استقبال کرده است

هریس تئوچاریس؛ وزیر گردشگری یونان  عملکرد این کشور را در طول فصل تحسین کرده و اشاره کرد که این کشور امسال از بیش از شش میلیون گردشگر استقبال کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هریس تئوچاریس؛ وزیر گردشگری یونان عملکرد این کشور را در طول فصل تحسین کرده و اشاره کرد که این کشور امسال از بیش از شش میلیون گردشگر استقبال کرده است.

به گفته تئوچاریس، تنها در ماه های ژوئیه و آگوست ، انتظار می رود آمار بازدید کنندگان این کشور از دو میلیون فراتر رود، این میزان از بازدیدکنندگان از سال 2019 و قبل از همه گیری کووید 19 بی سابقه بوده است.

وی اضهار داشت در واقع طی جولای  برای اولین بار  کشور ما از خود فرانسه به عنوان مقصد مورد علاقه فرانسوی ها پیشی گرفت. یعنی فرانسوی ها بیشتر به یونان سفر کردند تا به کشور خودشان. این یک پیشرفت بسیار مهم است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که بیش از 450 هزار گردشگر فرانسوی تابستان امسال از جزایر یونان دیدن کردند که با توجه به وضعیت همه گیری کرونا، رقم قابل توجهی است.

اخیراً  روزنامه فایننشال تایمز گزارش داده است که یونان پیشتاز دربهبود وضعیت گردشگری بوده است زیرا این کشور از بیشترین گردشگر در اروپا استقبال کرده است ، حدود 25 درصد بیشتر از اسپانیا ، که رقیب طولانی قدیمی این کشور در گردشگری است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230879
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه