رییس جمعیت هلال احمر خبرداد:

یک میلیون لیتر آب به همدان ارسال شد

رییس جمعیت هلال احمر از ارسال یک میلیون لیتر آب به همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رییس جمعیت هلال احمر کشورمان از ارسال یک میلیون لیتر آب به مناطق درگیر کمبود آب در استان همدان خبر داد و گفت:‌ قرار است تا بعد از ظهر امروز یک میلیون لیتر آب همدان ارسال شود.

با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر کاهش آلام و مشکلات بشری است، گفت:‌همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، جمعیت هلال احمر طرح‌های مختلفی را برای کمک به شهروندان و افراد ساکن در مناطق دارای تنش آبی و کمبود آب در دستورکار قرار داده است. در همین راستا نیز با توجه به مشکلات آبی موجود در استان همدان، امروز به این استان سفر کردم.

وی ادامه داد: در این سفر چگونگی کمک جمعیت هلال احمر در موضوع کمبود آب در استان همدان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین راه‌ها مداخله و ورود هلال احمر به این موضوع و نحوه کمک‌رسانی نیز بررسی خواهد شد تا ان‌شاالله با یاری خداوند بتوانیم از مشکلات موجود کم کنیم.

کولیوند با بیان اینکه این میزان آب در بطری‌های بسته‌بندی شده به این استان ارسال خواهد شد؛ اظهارکرد:‌ در کنار محموله ارسالی ۲۰هزار گالن حمل آب و پنج دستگاه خودروی تانکر حمل آب نیز به این مناطق ارسال خواهد شد.

یه گفته وی با انجام جمع‌بندی‌های نهایی و در صورت نیاز، احتمال ارسال محموله‌های دیگر آب به این استان نیز وجود دارد و جمعیت هلال احمر از آمادگی لازم در این خصوص برخوردار است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=250714
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه