پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

آبی پوشان الگوی شفر را در زمین نشان دادند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان در طول نیم فصل نوسان زیادی داشتند و یک روند صعودی را طی نکردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایمان عالمی در خصوص پیروزی استقلال برابر نفت آبادان گفت: خوشبختانه پس از مدتها شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از استقلال بودیم. بعد از برد برابر تراکتورسازی که با نتیجه ۳ بر صفر رقم خورد این دومین بار که در طول نیم فصل اول، استقلال توانست حریفش را با ۳ گل شکست دهد.

وی تاکید کرد: حالا بازیکنان الگوی شفر را در زمین نشان می دهند البته هنوز استقلال تا هماهنگی کامل راه زیادی دارد اما در این بازی استقلال عملکرد خوبی داشت و نمایش قابل قبولی ارائه داد.

پیشکسوت استقلال در خصوص نفت آبادان هم گفت: نفتی ها تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتند اما با بازی خوبی که استقلال از خود انجام داد نتوانستند فشار چندانی بر روی دروازه استقلال بیاورند. آبی پوشان می توانستند به گل های دیگری هم دست پیدا کنند اما اعتقاد دارم بدشانس بودند و موقعیت هایشان از دست رفت.

عالمی در ادامه تصریح کرد: جوانان استقلال در این دیدار فوق العاده بودند. صیادمنش یکی از گل های زیبای این فصل را به ثمر رساندو اگر شفر به جوانانش اعتماد بیشتری کند مطمئنا موفق تر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال در نیم فصل اول نوسان زیادی داشته است یا خیر، افزود: متاسفانه باید بپذیریم آبی پوشان یک روند صعودی را طی نکردند و نوسان زیادی در طول نیم فصل داشته اند. آمار نشان می دهد که آنها نتوانسته اند در چند بازی پی در پی به پیروزی برسند اما امیدواریم این روندی که به تازگی شکل گرفته ادامه پیدا کند و استقلال بتواند دیدارهای بعدی خود را هم با پیروزی به پایان برساند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: آبی پوشان، بازیهای سختی در پیش دارند و نباید در باد پیروزی برابر صنعت نفت بخوابند و باید این برد را فراموش کرده و تلاش کنند تا در دیدارهای بعدی هم موفق باشند.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: با توجه به اینکه استقلال روز جمعه مهمان سپیدرود است مطمئنا علی کریمی بدنبال پیروزی در این دیدار است تا بتواند وضعیت تیمش را سروسامان ببخشد ولی اعتقاد دارم با دو بردی که استقلال در دو دیدار اخیر بدست آورده می تواند با ارائه یک بازی منطقی سپیدرود را هم شکست داده و باز هم موقعیتش را در جدول بهتر کند.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: به فصل نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک می شویم و امیدوارم آبی پوشان بتوانند مهره های خوبی را جذب کرده تا در نیم فصل دوم امتیازات لازم را از آن خود و به صدر جدول برسند./مهر

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167599
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه