معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

آسترازنکا تا هفته آینده وارد کشور می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تا امروز موجودی واکسن آسترازنکا در استان وجود داشت، گفت: امروز موجودی آسترازنکا به پایان رسید و طبق قول وزارت بهداشت واکسن نوع آسترازنکا تا هفته آینده وارد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سید راشد جزایری  در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون دز اول به ۹۲ درصد، دوز دوم به ۸۲ درصد و تزریق دز سوم نیز به ۱۳ درصد رسیده است، تاکنون جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه تا امروز موجودی واکسن آسترازنکا در استان وجود داشت، گفت: امروز موجودی آسترازنکا به پایان رسید و طبق قول وزارت بهداشت واکسن نوع آسترازنکا تا هفته آینده وارد می‌شود، برای تزریق دز سوم انواع واکسن به‌جز آسترازنکا موجود است.

 

وی در خصوص مراکز تجمیعی واکسیناسیون در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: پایگاه‌های تجمیعی واکسینساسیون از ۲۰ پایگاه به ۱۵ پایگاه کاهش پیدا کرده است.

 

جزایری در پایان یادآور شد: خوشبختانه تاکنون شاهد افزایش بار ورودی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری نبوده‌ایم و شیوع کرونا دارای ثبات است./ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=237022
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه