آقای رئیسی برنامه و کارنامه را باهم دارد/انتقاد وحید‌ دستجردی از ‌تصمیمات دولت در تعطیلات نوروزی

وزیر اسبق بهداشت با انتقاد ‌از ‌تصمیمات دولت در تعطیلات نوروزی گفت: تعطیلات را رها‌ و پس از آن اعلام تعطیلی کردند تا اقتصاد مردم نابود شود‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مرضیه وحید دستجردی امشب در جمع مردم همدان با بیان اینکه حیف است از حق رای خود استفاده نکنیم ضمن اعلام حمایت از آیت الله رئیسی اظهار داشت: آقای رئیسی برنامه و کارنامه را باهم دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک برهه حساس تاریخی در طول 43 سال عمر جمهوری اسلامی قرار داریم  افزود: امروز شاهد این هستیم که دموکراسی در کشور ما نهادینه شده است بنابراین این کشور باید بر اساس مردم سالاری دینی باشد.

وزیر سابق بهداشت رای مردم را یکی از دو پایه اساسی جمهوری اسلامی دانست و گفت:  مردم با شرکت انتخابات و رای دادن سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی با این توضیح که در حکومت منحوس پهلوی، با ترور، ارعابو فشار سنگین بر مردم رو به رو بودیم به طوری که مردم به پستوها رانده شده بودند و سهمی در اداره کشور نداشتند عنوان کرد: امروز می‌فهمیم که جمهوری اسلامی چه نعمت بزرگی است نعمتی که به واسطه آن مردم امکان حضور پای صندوق رای دارند.

وحید دستجردی ادامه داد: مردم به پای صندوق رای می آیند و تغییر را ایجاد می‌کنند بنابراین حیف است که از این حق استفاده نکنیم و آن را رها کنیم چرا که امروز مهمترین مسئله حضور مردم در پای صندوق رای است.

وی با بیان اینکه امروز افرادی که چهار یا هشت سال پیش رای دادند اما چون تغییراتی رخ نداده بلکه مشکلاتی مانند بیکاری فراوان؛ سقوط  ارزش پول ملی و تورم نقطه به نقطه 50 درصد به وجود آمده ممکن است گلایمند باشند اظهار داشت: ما باید چهره به چهره از مردم بخواهیم در پای صندوق رای حاضر شوند تا دشمنان ناامید و مشکلات کشور برطرف شود.

وزیر سابق بهداشت  با این توضیح که باید فردی به میدان بیاید که مشکلات کشور را برطرف، امید را به مردم بازگرداند و با کاهش گرانی به ایجاد یک وضعیت معتدل کمک کند گفت: این فرد باید بتواند به افسارگسیختگی مسکن، بیکاری جوانان و کاهش نرخ ازدواج جوانان پایان دهد تا اینگونه کشور به  رونق اقتصادی و تقویت تولید دست یابد.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو باید برای انتخاب فرد اصلح به کارنامه و برنامه فرد توجه کنیم  و چون امروز در چند قدمی پیروزی در انتخاب اصلح هستیم باید تلاش مضاعفی را به خرج دهیم.

وحید دستجردی با بیان اینکه باید نهایت تلاش خود را برای حضور مردم در پای صندوق رای به کار گیریم اظهار داشت: امروز  هر رای مردم تیری  بر قلب دشمنان نظام اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به مجاهدت مدافعان سلامت برای مبارزه به بیماری کرونا بیان کرد: اگر از روز اول مدافعان سلامت جان خود را به خطر نمی‌انداختند امروز وضعیت مرگ و میر در کشور بسیار بدتر بود.

وزیر سابق بهداشت  با انتقاد از سیاست‌ها و تصمیمات دولت درتعطیلات نوروزی که سبب شیوع مجدد گسترده کرونا در کشور شد عنوان کرد: بسیاری از مشکلات به خاطر سیاست‌گذاری‌های غلط دولت است به طوری که تعطیلات را رها می‌کنند و پس از آن اعلام تعطیلی می‌کنند و با این کار اقتصاد را به خطر می‌اندازند.

وی با تشریح برنامه‌ها و حمایت آیت الله رئیسی از مدافعان سلامت  گفت: ایشان دستوراتی درباره حق و حقوق مدا فعان سلامت به سازمان بازرسی ابلاغ کردند اما واقعیت این است که 90 درصد کار کشور بر عهده قوه مجریه است.

وحید دستجردی با انتقاد شدید از برنامه دولت و نحوه اجرای طرح تحول سلامت که سبب هدر رفت منابع مالی کشور شد مطرح کرد:  این برنامه نتوانست  شاخص‌های سلامت و بهداشت در کشور را ارتقا دهد.

وی درباره برنامه‌ها و اقدامات آیت الله رئیسی برای مقابله با فساد نیز بیان کرد: آقای  رئیسی 978 پرونده فساد اقتصادی را بررسی کرده و با برادران روسا، دختر وزیر، داماد رئیس بانک مرکزی و غیره برخورد کرده  است متخلفانی که برخی از آنها به زندان محکوم شده و برخی نیز پرونده هایشان در دست بررسی است.

وزیر سابق بهداشت عنوان کرد: پرونده‌های فساد٬ بزرگ و پیچیده است و برای مقابله با آن باید  پیشگیری را مقدم بر درمان قرار داد به همین دلیل باید پاکدستان در قوه مجریه حاکم شوند افرادی مانند آیت الله رئیسی که از مقابله با فساد نمی هراسند.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی علاوه بر سامان دادن به وضعیت آستان قدس٬ در قوه قضائیه توانسته 2 هزار واحدی تولیدی را به عرصه فعالیت باز گرداند مطرح کرد: با انتخاب آیت الله رئیسی به مشکلات پایان خواهیم داد.

وحید دستجردی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم آینده روشن، ایرانی آباد داشته و استقلالمان حفظ شود باید  سرنوشت کشور را به دست افراد امتحان پس داده بدهیم اظهار داشت:  امروز کسی که رئیس بانک مرکزی بوده و سقوط ارزش پولی در زمان ایشان رخ داده است،  ادعای اصلاح امور را دارد در حالی که اگر می خواستند اصلاح کنند این کار را در زمان مسئولیت خود انجام می دادند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: خرابکاری‌ها با یک فوت برطرف نمی شود اما قطعا مشکلات برطرف خواهد شد آنهم  اگر افراد توانا امور مردم را به دست بگیرند و مردم نیز آنها را یاری دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=225720
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه