میهن صنعت:

آمادگی نمايندگی‌های “سايپا” برای ارائه خدمات‌رسانی در سفرهای تابستانی

میهن صنعت: مدير عامل سايپايدک از آمادگی کامل شبکه نمايندگی‌های سايپا برای ارائه خدمات به مشتريان در آستانه آغاز موج دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از سايپانيوز، مصطفي وحيدزاده مدير عامل سايپايدک گفت: با توجه به نزديک شدن به روزهاي پاياني ماه رمضان و آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني، همه نمايندگي‌هاي فروش و خدمات پس از فروش سايپا آمادگي ارائه خدمات مطلوب به مشتريان گروه خودروسازي سايپا را دارد و پيش‌بيني‌هاي لازم شده است.

وي ادامه داد: جلب رضايت مشتريان با ارائه خدمات با کيفيت و مطلوب همواره مورد توجه نمايندگي‌هاي سايپاست و مشتريان مي‌توانند براي رفع ايرادات و نواقص فني احتمالي خودروي خود به نزديک ترين نمايندگي سايپا مراجعه کنند.

وحيدزاده اظهار داشت: بناي ما بر جلب حداکثري رضايت مشتريان است و بايد بر اساس نياز مشتري حرکت کنيم و به دنبال استانداردسازي خدمات و افزايش کيفيت آن باشيم.

وي اظهار داشت : انتظار ما از مشتريان عزيز اين است که قبل از آغاز مسافرت‌هاي تابستاني براي رفع مشکلات احتمالي به نمايندگي‌هاي مجاز گروه سايپا مراجعه کنند تا در تعطيلات با مشکل خاصي مواجه نشوند.بروند.

وحيدزاده افزود: هموطنان عزيز مي‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن‌هاي 096550 شرکت امداد خودرو سايپا و 096770 مرکز تماس مشتريان گروه سايپا تماس بگيرند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=54852
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه