«میهن صنعت» :

اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان از امروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان خبر داد.

حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان تهران گفت: قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ می‌باشد و هرگونه افزایش خارج از مصوبه غیرقانونی و با متخلفین برخورد خواهد شد. اجرای فاز اول طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب کارتخوان‌ها در سطح نانوایی‌های استان تهران از امروز ۳۰ خرداد آغاز شد و تاکنون ۶۸۰۰ کارتخوان آماده و تحویل شده است.

به گفته معاون اقتصادی استاندار تهران اجرای این طرح در سطح کشور باعث کاهش هدررفت سالانه بیش از حدود ۴ میلیون تن نان در کشور خواهد شد و از طرف دیگر با توجه به یارانه‌ای بودن آرد مورد استفاده نانوایی‌ها از قاچاق آن در سطح گسترده‌ای جلوگیری خواهد گردید و اجرای این طرح را عامل مهمی در مدیریت مصرف و برنامه ریزی برای جلوگیری از سومصرف این کالای استراتژیک دانست.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ذی ربط خواست با تشدید فعالیت گشت‌های بازرسی، نظارت لازم را در زمینه‌های بهداشتی و قیمت نان به عمل آورده و مانع از هرگونه سوءاستفاده و تخلف گردند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=246098
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه