میهن صنعت :

احتمال توقف عرضه بنزین 700 تومانی در شهرهای مرزی وجود دارد

میهن صنعت : رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت کشور از افزایش قاچاق سوخت در شهرهای مرزی به تبع کاهش قیمت سوخت خبر داد و گفت: هم اکنون بنزین در شهرهای مرزی با گوسنفند و تریاک و شکر مبادله می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از میزان، بیژن حاج محمدرضا با اشاره به ممنوعیت احداث جایگاه های تک منظوره و دو منظوره جایگاه های سوخت در شهرهای مرزی ادامه داد: هم اکنون سهمیه سوخت وسایط نقلیه سنگین نصف ارائه می شود. این در حالی است که به مدت دو سال است که جایگاه جدیدی در شهرهای مرزی احداث نشده.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت، با اشاره به توقف عرضه بنزین 400 تومانی در جایگاه های سوخت ادامه داد: با توجه به توقف عرضه سوخت 400 تومانی شاهد افزایش عرضه آن در جایگاه های سوخت بودیم.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت، ادامه داد: عرضه سوخت ۴۰۰ تومانی در مقایسه با قبل از اعلام خبر توقف عرضه این بنزین ۱۵۰ درصد افزایش پیدا کرده بود.

به گفته حاج محمد رضا، به ازای هر لیتر بنزین 400 تومانی، دو لیتر بنزین با نرخ 700 تومان در کارتهای سوخت خودروها و موتور سیکلت‌ها شارژ شده است.

رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت، با انتقاد از عرضه بنزین چند نرخی در کشور ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری عرضه بنزین 700 تومانی متوقف شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=68206
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه