«میهن صنعت»:

اخبار نمایشگاه ایفا 2022 را در ال کا ایران بخوانید

نمایشگاه ایفا (Internationale Funkausstellung Berlin) یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری و لوازم خانگی به شمار می رود که هر ساله در برلین آلمان برگزار می شود و غول های تکنولوژی دنیا آخرین دستاورد خود را در این گردهمایی به نمایش می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  نمایشگاه ایفا IFA  یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری و لوازم خانگی به شمار می رود که هر ساله در برلین آلمان برگزار می شود و غول های تکنولوژی دنیا آخرین دستاورد خود را در این گردهمایی به نمایش می گذارند.

برندهای تولید کننده لوازم خانگی و فناوری از 2 الی 6 سپتامبر (11 الی 15 شهریور 1401) در نمایشگاه ایفا  2022 (IFA ) میزبان بازدیدکنندگان هستند و به دنبال کاهش شیوع بیماری کرونا امکان نمایش حضوری فراهم شده است.

جالب است بدانید که این رویداد یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های آلمان است و برای نخستین بار در سال 1924 میلادی برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی را ایجاد کرده تا شرکت ها آخرین تکنولوژی های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.  بیش از 100 کشور از سراسر دنیا در این ایفا شرکت می کنند و هر ساله توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب می کند.

این نمایشگاه اختراعات مهم و کلیدی را به نمایش گذاشته که از جمله می توان به رونمایی از سیستم تلویزیونی CRT  برای ارسال و دریافت سیگنال‌ها در سال 1931، معرفی نخستین دریافت کننده امواج رادیویی توسط نازی ها و دستگاه ضبط صدا شرکت AEG یا نمایش نوارهای کاست فشرده برای ضبط صدا توسط فیلیپس اشاره کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، تاکنون 115 کشور برای شرکت در این رویداد آمادگی خود را اعلام کرده اند که این موضوع حاکی از آن است که ایفا به روال سال های قبل از کرونا بازگشته و می توان انتظار داشت که امسال شاهد حضور گسترده شرکت ها و بازدیدکنندگان باشیم.

دولت آلمان اعلام کرده که در پی روند نزولی این بیماری، بسیاری از محدودیت های مربوط به کرونا لغو شده و بسیاری از شرکت های فعال در حوزه لوازم الکترونیکی برای نمایش محصولات خود اعلام آمادگی کرده اند.

بازدید از نمایشگاه IFA 2020 به دلیل پاندمی تنها برای عده ای محدود و اهالی رسانه ها امکان پذیر بود و ایفا 2022 با اوج گرفتن روند این بیماری به طور کامل لغو شد.

بخش لوازم خانگی، گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی و سلامتی از کلیدی ترین حوزه های این نمایشگاه محسوب می شوند و شرکت هایی مانند ال جی، سونی، سامسونگ و … با معرفی محصولات جدید خود هر ساله توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب می کنند. ال کا ایران به عنوان  نخستین رسانه فعال در بخش لوازم خانگی و فناوری تلاش می کند تا با پوشش تمامی اخبار نمایشگاه ایفا 2022 علاقه مندان را از آخرین دستاوردهای شرکت های لوازم خانگی با خبر کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=242745
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه