مدیرعامل بهمن دیزل:

ادامه همکاری با ایسوزو پس از لغو تحریم ها و بازگشت کشورهای خارجی

مدیرعامل بهمن دیزل از ادامه همکاری با ایسوزو پس از لغو تحریم ها و همچنین بازگشت کشورهای خارجی خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل بهمن دیزل از ادامه همکاری با ایسوزو پس از لغو تحریم ها و همچنین بازگشت کشورهای خارجی خبر داد و افزود: در صورت رفع این تحریم به طور قطع همکاری با این شریک قدیمی ادامه می یابد.

محمد محمدی؛ مدیرعامل بهمن دیزل در جریان یک نشست مجازی به منظور تشریح اهداف توسعه‌ای بهمن دیزل در سال 1400 با اشاره به همکاری خوب با شریک قدیمی خود یعنی ایسوزو و عدم مشکل برای تامین قطعات این شرکت عنوان کرد: شرکت ژاپنی ایسوزو یکی از شرکای قدیمی است که در صورت مساعد شدن شرایط با آن ها ارتباط خواهیم داشت اگرچه تا کنون به نتیجه نرسیده ایم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر برنامه ای برای تعامل یا مذاکره با شرکت جدیدی نداریم و تنها می توان گفت که دو محصول جدید طی همکاری مشترک با شرکای چینی در مرحله تولید قرار دارد و قرار است که همانند شیلر برندسازی آن انجام شود.

 مدیرعامل بهمن دیزل با تاکید بر این که در بخش کامیونت و مینی بوس پاسخگو نیاز بازار هستیم اما توجه و حمایت لازم به بخش تجاری همانند سواری نمی شود که البته برند سازی انجام شده و در صورت حمایت های دولت می توان حتی به سمت پلتفرم سازی رفت.

محمد محمدی در تشریح اهداف امسال شرکت افزود: در تلاش هستیم تا داخلی سازی خودرو شیلر را از 56 به 60 درصد ارتقا دهیم و این در حالی  است که داخلی سازی مینی بوس از 41 به 51 درصد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان از تحویل 23 دستگاه خودروی آتش نشانی به سازمان آتش نشانی کشور با گرید A خبر داد و عنوان کرد یکی از اهداف اصلی ما در سال 1400 در بهمن دیزل ارتقا ستاره کیفی و عرضه خودروهای 4 و یا 5 ستاره است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210249
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه