طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو مدیران خودرو

ارائه محصولات جدید و جذاب فرصتی برای جایگزینی

شرکت مدیران خودرو با همکاری شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری طرح جایگزینی برای اولین بار در کشور در میان خودرو سازان طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با نو را آغاز کرد که با استقبال و توجه بی نظیری روبرو گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مدیران خودرو با همکاری شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری طرح جایگزینی برای اولین بار در کشور در میان خودرو سازان طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با نو را آغاز کرد که با استقبال و توجه بی نظیری روبرو گردید. تاکنون بیش از 20.000 خودرو در این طرح جایگزین شده اند و از اواسط سال 1400 نیز این طرح گسترش یافت و کلیه خودروهای سایر خودروسازان امکان جایگزینی یافتند به طوری که هر برند داخلی و خارجی (وارداتی) امکان جایگزینی با محصولات مدیران خودرو را داشتند.

اخیرا مدیران خودرو 2 محصول جذاب خود را نیز به بازار ارائه کرده که این خود فرصتی مناسب برای دارندگان خودروهای ام وی ام (MVM) و چری (CHERY) و یا سایر برندها میباشد که خودروی فعلی خود را با محصولات لوکس و جذاب جایگزین نمایند.

محصول نخست فونیکس FX که یک کراس اور بسیار شیک و جذاب و فوق مدرن میباشد که با طراحی خاص خود به نوعی میتوان آنرا به جرات زیباترین خودروی موجود بازار نامید. این خودرو با موتور گیربکس مشابه تیگو8 پرو 1.6 لیتری توربو شارژ با 197 اسب بخار قدرت عرضه خواهد شد که از امکانات ایمنی و رفاهی  نظیر ADAS و سایر موارد جذاب بهره خواهد گرفت. اما از سوی دیگر نخستین محصول AWD (قابلیت حرکت خارج جاده) مدیران خودرو تحت نام تیگو 8 پرومکس (TIGGO8 PROMAX) وارد بازار خواهد شد که البته با موتوری قوی تر 2 لیتری توربو شارژ با 254 اسب بخار قدرت که حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد و میتواند جذابیتی فوق العاده برای کسانی باشد که به دنبال یک شاسی بلند تمام عیار با قابلیت های فوق العاده در جاده و خارج جاده میباشند.

طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو فرصت مناسبی است تا با توجه به پتانسیل شرکت مدیران خودرو در ارائه محصولات جدید، خریداران این امکان را داشته باشند که خودروی ام وی ام، چری و فونیکس کارکرده یا سایر برندهای داخلی و خارجی را با یک محصول روز، لوکس و جذاب در کمترین زمان و فرآیند آسان پرداخت در سریعترین زمان ممکن جایگزین نمایند. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir و یا وبسایت شرکت ایرانیان خودرو به آدرس www.iraniankhodro.com که مجری طرح جایگزینی شرکت مدیران خودرو می باشد رجوع کرده و یا به نمایندگان منتخب طرح جایگزینی شرکت مدیران خودرو در سراسر کشور به صورت حضوری مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=259569
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه