مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق در گفتگو با «میهن صنعت»:

استان فارس می تواند پایلوت برگزاری نمایشگاه کشاورزی باشد+ویدیو

عقیده بنده این است که استان فارس می تواند به عنوان یک پایلوت خوب برای برگزاری نمایشگاه کشاورزی فعالیت کند. نگاه ما برای برگزاری نمایشگاه کشاورزی شیراز صرفا استان فارس نبوده است. موقعیت خوب استان فارس در کنار استان های همجوار باعث شد تا از تمامی نقاط مهم کشور بازدید کننده متخصص وارد نمایشگاه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مجری برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز با اشاره به موقعیت استراتژیک استان فارس در حوزه صنعت کشاورزی گفت : در سال های گذشته برای برگزاری این نمایشگاه زحمات زیادی کشیده شد اما شرکت نمایشگاهی رونق که برای اولین بار مسئولیت برگزاری نمایشگاه کشاورزی شیراز را بر عهده گرفت تفاوت های اساسی در ساختار واجرای نمایشگاه ایجاد کرد. ما بر اساس ظرفیت ها و البته نیازهای موجود در استان فارس اقدام به برگزاری نمایشگاه کردیم و همانطور که شاهد هستید بیش از 150 شرکت داخلی و نماینده های رسمی شرکت های خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند.

 

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

گزارش ویدیویی از افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز

 

 

علیرضا عاجزی در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» ادامه داد : عقیده بنده این است که استان فارس می تواند به عنوان یک پایلوت خوب برای برگزاری نمایشگاه کشاورزی فعالیت کند. نگاه ما برای برگزاری نمایشگاه کشاورزی شیراز صرفا استان فارس نبوده است. موقعیت خوب استان فارس در کنار استان های همجوار باعث شد تا از تمامی نقاط مهم کشور بازدید کننده متخصص وارد نمایشگاه شود. از روز اول در تمامی استان های همجوار اطلاع رسانی خوبی در خصوص نمایشگاه کشاورزی شیراز صورت گرفت چنانچه در روزهای گذشته و امروز شاهد حضور بازدیدکنندگان متخصص از استان هایی مانند اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و استان بوشهر بوده ایم.

 

استاندار فارس در گفتگو با «میهن صنعت»:

حرکت رو به جلو صنعت کشاورزی کشور/ نمایشگاه کشاورزی شیراز علمی و به روز برگزار شد + ویدیو و تصاویر

 

گفتگو کامل این گزارش را در ویدیو زیر ببینید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210689
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه