«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

استفاده شورولت از نام استینگ ری در نسل هشتم

شورولت به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است نسل هشتم کوروت را با نام استینگ ری تولید کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شورولت به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است نسل هشتم کوروت را با نام استینگ ری تولید کند. در سایت شورولت لوگوی استینگ ری قرار گرفته است که زیر آم کپشنی با این مضمون نوشته شده است. شورولت نسل هشتم کوروت را که پیشرانه آن در وسط قرار دارد در تاریخ 18 جولای سال 2019 رونمایی می‌کند. این خودرو نیز نام استینگ ری را یدک می‌کشد که برای اولین بار در سال 1963 و بر روی نسل دوم کوروت قرار گرفت. پس از آن این نام تا سال 1976 ادامه پیدا کرد اما تا سال 2014 این نام به فراموشی سپرده شده بود.

سال 2014 بود که شورولت این نام را با نسل هفت کوروت دوباره زنده کرد و حالا نسل هشتم نیز با این نام تولید خواهد شد.بسیاری حدس زده بودند که این نام بر روی نسل هشتم نیز باقی می‌ماند اما نکته‌ای که بسیاری هنوز متوجه آن نشدند این است که چرا شورولت محل قرارگیری پیشرانه را تغییر داد.

امکان اینکه قدرت و گشتاور این خودرو بیشتر از نسل قبل باشد وجود دارد و شنیده‌ها حاکی از آن است که امکان دارد شورولت از نام‌هایی مانند Z06 و ZR1 برای C8 استفاده کند. نام Zora نیز به عنوان یک اسم پیشنهادی عنوان شده است. نام استینگ ری در حال حاضر بر روی C7 که نسخه پایه کوروت نسل هفتم استفاده می‌شود، اما ظاهرا شورولت قصد دارد این نام را دیگر بر روی مدل پایه استفاده نکند.هفته گذشته شورولت از نومنه فرمان این خودرو پرده برداری کرد که شبیه به مدلی است که در عکس‌های جاسوسی از این خودرو دیده‌ایم.

هنوز اطلاعات مهمی مانند پیشرانه در دسترس نیست اما شایعات اینگونه است که شورولت بر روی این خودرو از نمونه ارتقا یافته پیشرانه LT1 خودروسازی GM استفاده می‌کند که از نوع 8 سیلندر Push-Rod است و نام آن LT2 خواهد بود. نسخهپیشین استینگ ری 460 اسب بخار نیرو تولید می‌کرد و حالا انتظار از نسل جدید این است که بتواند قدرتی بالاتر از 500 اسب بخار داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180675
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه