«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

استقبال چشمگیر از غرفه آمیکو/ دبیر انجمن خودروسازان از کیفیت محصولات آمیکو ابراز رضایت کرد + ویدیو و تصاویر

دبیر انجمن خودروسازان در حاشیه بازدید از غرفه آمیکو در نمایشگاه بین المللی سفر، اکو توریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته از کیفیت محصولات آمیکو ابراز رضایت کرد و گفت : مرحوم تقی زاده و نوع عملکرد ایشان می تواند الگوی خوبی برای همه ما در کار و زندگی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، احمد نعمت بخش؛ دبیر انجمن خودروسازان در حاشیه بازدید ازنمایشگاه بین المللی سفر، اکو توریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته با حضور در غرفه آمیکو گفت: شرکت آمیکو یکی از اعضای انجمن خودروسازان است که طی سال های گذشته فعالیت گسترده ای در زمینه تولید محصول و ارتقا سطح کیفی محصولات خودراداشته و این مهم باعث خورسندی صنعت خودرو است.

وی در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» ادامه داد : مرحوم تقی زاده یک فرد موفق در صنعت خودرو کشور بود که نوع فعالیت وی می تواند الگوی خوبی برای همه ما در جهات مختلف کار و زندگی باشد. مرحوم تقی زاده حساسیت زیادی در تولید محصولات گروه صنعتی آمیکو داشت و این احساس مسئولیت پذیری در کل مجموعه گروه صنعتی آمیکو نیز مشهود است.

احمد نعمت بخش ادامه داد : گروه صنعتی آمیکو یکی از فعال ترین اعضای انجمن خودروسازان است و همواره در تلاش برای تولید محصولات با کیفیت است. بررسی های انجمن نیز نشان می دهد که این گروه صنعتی از لحاظ کیفیت محصولات خود در جایگاه خوبی قرار دارد.

دبیر انجمن خودروسازان گفت : آمیکو در مسیر خوبی قرار دارد و امیدواریم در مسیری که آن مرحوم برای گروه صنعتی آمیکو ترسیم کرده بود، مدیران فعلی شرکت همچون گذشته به پیشبرد اهداف آن که در حقیقت افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتری است، گام بردارند.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت» دومین روز نمایشگاه بین المللی سفر، اکو توریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته در حالی سپری شد که غرفه آمیکو یکی از شلوغ ترین غرفه های موجود در نمایشگاه بود.  البته که استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه آمیکو دور از انتظار نیز نبود چرا که حضور خودرو محبوب آمیکو آسنا در غرفه این شرکت نظر بسیاری از آفرود سواران را به خود جلب کرده بود.

تولید خودرو آمیکو آسنا از همان ابتدای کار سر و صدای زیادی در میان علاقه مندان به خودروهای پیکاپ به پا کرده بود و پس از مدت کوتاهی، گروه صنعتی آمیکو توانست به واسطه همین محصول سهم عمده ای از بازار پیکاپ ها را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

تست آمیکو آسنا در کوهستان / از مشخصات فنی آمیکو آسنا چه می دانید؟ + تصاویر و ویدیو

گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه بین المللی سفر، اکو توریسم و ماجراجویی، کمپینگ، اتو کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته با قدرت هرچه تمام تر حضور داشته و به دلیل استقبال خوب بازدیدکنندگان از محصولات این شرکت، شرایط ویژه فروش نقد و اقساطی محصولات خودرا در نمایشگاه اعلام کرده است.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه آمیکو و اطلاع از شرایط فروش اقساطی محصولات آمیکو به محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران در غرفه‌  شماره B3 واقع در سالن ۱۰ و ۱۱ رفته و از محصولات این شرکت نیز بازدید به عمل آورند. این نمایشگاه در تاریخ 27 مهر ماه فعالیت خودرا آغاز و تا 30 مهر نیز میزبان علاقه مندان خواهد بود.

انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است انجمن خودروسازان مخالف واردات خودرو نیست/ فعالیت های آمیکو در مسیر افزایش کیفیت محصولات است

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=231458
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه