میهن صنعت:

اعتراض آبی‌ها به 10 میلیون جریمه‌ی تیموریان به فدراسیون

میهن صنعت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان را 10 میلیون تومان جریمه‌‌ی نقدی کرد تا صدای اعتراض استقلالی‌ها و این بازیکن بلند شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آندرانیک تیموریان پیش از این بدلیل اعتراض به داور دربی پایتخت یک جلسه از همراهی استقلال محروم شد و پس از آن برای دیدار با ذوب‌آهن و ضربه‌ای که به چشم سینا عشوری زد به کمیته‌ی انضباطی دعوت شد و رأی نهایی در این خصوص اعلام شد که تیموریان 10 میلیون تومان جریمه‌ی نقدی شده است، اما این جریمه‌ی مورد تأیید آبی‌ها و این بازیکن نیست زیرا معتقدند که این جریمه‌ برای وی زیاد است. شایان ذکر است، آبی‌ها در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و اعتراض خود را اعلام کردند تا مسئولین در خصوص کاهش این جریمه‌ی نقدی تشکیل جلسه دهند و رأی نهایی را برای بررسی دوباره پرونده اعلام کنند، اما بعید است که این مبلغ مالی کاهش پیدا کند.
 
***قاسم حدادی‌فر و ادینهو به لیست قلعه‌نویی اضافه شدند

لیست امیر قلعه‌نویی به مسئولین تیم استقلال ارائه شده است تا از بین نفرات اعلام شده، چند بازیکن موردنظر آبی‌ها جذب تیم شوند، اما از آنجا که تمام باشگاه‌ها به بازیکنان خود در لیگ نیاز دارند، جذب تمام نفرات موردنظر امیر قلعه‌نویی بعید است، زیرا تمام باشگاه‌ها به بازیکنان خود در اواخر بازی‌های لیگ نیاز دارند و در این خصوص شرایط برای اعضای تیم استقلال سخت است. گفتنی است، پیش از این نام ایمان مبعلی، میلاد میداوودی و رضا عنایتی به مسئولین تیم استقلال ارائه شد تا درصدد جذب آنها برآیند، اما در حال حاضر و پس از مشخص شدن شرایط بازیکنان مورد نظر آبی‌ها، قلعه‌نویی نام قاسم حدادی‌فر و ادینهو را به لیست و فهرست خود اضافه کرده است تا در صورت عدم حضور بازیکنان مورد نظر وی استقلالی‌ها تلاش خود را برای جذب این دو مهره نیز به کار گیرند.

از طرفی اعلام شده است که این 2 برای حضور در استقلال مشکل خاصی ندارند و حتی جزو نفرات فصل آینده استقلال نیز که آبی‌ها قصد جذبآنها را داشتند نیز به حساب می‌آیند.

*** حضور ایمان مبعلی در استقلال قطعی شد

ایمان مبعلی در نیم فصل نیز به برنامه حضور در استقلال را داشت اما به نتیجه مورد نظر نرسید به همین دلیل بحث کمک وی به استقلال در بازی‌های آسیایی عنوان شده است و این موضوع استقلالی‌ها را به تلاش وادار کرده است. گفتنی است، در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص این بازیکن در تیم استقلال صورت گرفته است و با اینکه آبی‌ها نظرنهایی را در خصوص این موضوع اعلام نکردند و قصد ندارند در این مورد حرفی را مطرح کنند، اما شنیده می‌شود که مبعلی به عنوان یار کمکی استقلال را همراهی می‌کند و ویسی به عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان نیز بر وی اجازه‌ی جدایی داده است.

شایان ذکر است، بحث حضور میداوودی در تیم استقلال نیز در حالی عنوان شده است که خوزستانی‌ها نمی‌توانند با حضور 2 بازیکن اصلی خود در تیم استقلال موافقت کنند.

*** سفر بازیکن استقلالی به آلمان قطعی شد/ درمان در داخل کشور انجام نمی‌شود

احمد جمشیدیان، قرار است به کشور آلمان سفر کرده و تحت درمان قرار بگیرد.  این بازیکن با شرایط خوبی در تیم استقلال رو به رو نشد و این موضوع عامل این است که وی از تیم استقلال جدا شده و به درمان پای مصدوم خود بپردازد. شایان ذکر است، این بازیکن که با مصدومیت سختی رو به رو شده است نمی‌تواند تا زمان انجام قطعی وضعیت خود را با تغییر رو به رو کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران این بازیکن قرار است به زودی راهی کشور آلمان شود تا بتواند پس از جدایی از استقلال، درمانش را به طور جدی دنبال کرده و هر چه سریعتر بتواند به میادین بازگردد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41209
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه